Κατά των προτάσεων για αντικατάσταση των τελών κυκλοφορίας με αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα τάσσεται η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η «ιδέα» αυτή ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο καταλήστευσης των καταναλωτών μέσω των καυσίμων αλλά και δημιουργεί ακόμη ασφυκτικότερες συνθήκες λειτουργίας των πρατηρίων.
Η Ομοσπονδία διερωτάται ως πού θα φτάσει η τιμή των καυσίμων, καθώς η βενζίνη έχει επιβαρυνθεί ήδη με τρεις αυξήσεις εδικών φόρων και μία ΦΠΑ, ενώ έχει νομοθετηθεί και άλλη μία που θα ισχύσει από 1/7/10 .
Η Ομοσπονδία διερωτάται ως πού θα φτάσει η τιμή των καυσίμων, καθώς η βενζίνη έχει επιβαρυνθεί ήδη με τρεις αυξήσεις εδικών φόρων και μία ΦΠΑ, ενώ έχει νομοθετηθεί και άλλη μία που θα ισχύσει από 1/7/10 .
Μια νέα αύξηση κυκλοφορίας θα είναι χαριστική «βολή» για καταναλωτές, πρατηριούχους και πολλές επιχειρήσεις που στηρίζονται στις μεταφορές.
Αναφέρεται ακόμη ότι «θα υπάρξουν μεγάλες αδικίες, καθώς εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα θα πληρώσουν τρεις και τέσσερες φορές την αξία του τέλους, ανάλογα με τα καύσιμα και όχι τα χιλιόμετρα που θα καταναλώνουν. Επιπλέον, θα τιμωρούνται όσοι για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους έχουν ενεργοβόρα αυτοκίνητα ή αυτοκίνητα παλιότερης τεχνολογίας που λειτουργούν με όλους τους περιβαλλοντικούς κανόνες».
Η ΟΒΕ τονίζει ότι ήδη εκατοντάδες πρατήρια έκλεισαν και βρίσκονται προ του φάσματος του κλεισίματος, η κατανάλωση πέφτει και η χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕ, έχει πλέον τις ακριβότερες τιμές υγρών καυσίμων.
Η ΟΒΕ τονίζει ότι ήδη εκατοντάδες πρατήρια έκλεισαν και βρίσκονται προ του φάσματος του κλεισίματος, η κατανάλωση πέφτει και η χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕ, έχει πλέον τις ακριβότερες τιμές υγρών καυσίμων.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Ομοσπονδίας, αν οι φόροι της βενζίνης δεν είχαν αυξηθεί, η τιμή σήμερα θα ήταν 1,19 ευρώ/λίτρο, ενώ, αν αφαιρεθεί και η αύξηση της τιμής διυλιστηρίου, η τιμή θα ήταν 1,12 ευρώ/ λίτρο και θα ήταν αυξημένη από την αρχή του χρόνου κατά 0,40%.
Πηγή: zougla.gr
Πηγή: zougla.gr