Τη δωρεάν διάθεση απενεργοποιημένων βαγονιών σιδηροδρόμων για τη στέγαση οικογενειών που ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες προτείνει, με επιστολή του στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στους άστεγους του νομού Θεσσαλονίκης, τις οικογένειες αθιγγάνων αλλά και τις άπορες οικογένειες που ζουν, όπως αναφέρει, σε άθλιες συνθήκες χωρίς καν προστασία από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
«Δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό των αστέγων, ωστόσο είναι πολλοί εκείνοι που ζητούν τη χορήγηση έκτακτου επιδόματος, είτε γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα στο σπίτι τους, είτε γιατί έχασαν τη δουλειά τους και βρέθηκαν στο δρόμο, είτε γιατί δεν έχουν αρκετά χρήματα για να πληρώσουν το ενοίκιο», αναφέρει η περιφερειακή σύμβουλος, εντεταλμένη σε θέματα κοινωνικής μέριμνας, Ευτέρπη Βασιλειάδου. Σύμφωνα με την ίδια, το έκτακτο αυτό επίδομα, ύψους από 50 έως 600 ευρώ εφάπαξ, χορηγήθηκε εντός του 2010 σε 350 περίπου οικογένειες, μόνο στο νομό Θεσσαλονίκης ενώ με την εφαρμογή του «Καλλικράτη» η σχετική αρμοδιότητα «πέρασε» από τις αρχές του 2011 στους δήμους.
Με αφορμή, πάντως, την επισήμανση του κ. Ψωμιάδη, ότι «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ έχει στην ιδιοκτησία της ένα εξαιρετικά μεγάλο αριθμό απενεργοποιημένων βαγονιών σιδηροδρόμων, πολλά από τα οποία είναι εγκαταλειμμένα και σε αχρηστία», ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου τής «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, επισημαίνει ότι η εταιρεία δεν διαθέτει βαγόνια που να μην είναι σε κυκλοφορία. «Το τροχαίο υλικό που δεν κυκλοφορεί ανήκει στον ΟΣΕ. Δεν υπάρχουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανενεργά βαγόνια. Τα μόνα βαγόνια που διαθέτουμε είναι αυτά που κινούνται στις ράγες», σημειώνει χαρακτηριστικά.
dealnews.gr
Συγκεκριμένα αναφέρεται στους άστεγους του νομού Θεσσαλονίκης, τις οικογένειες αθιγγάνων αλλά και τις άπορες οικογένειες που ζουν, όπως αναφέρει, σε άθλιες συνθήκες χωρίς καν προστασία από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
«Δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό των αστέγων, ωστόσο είναι πολλοί εκείνοι που ζητούν τη χορήγηση έκτακτου επιδόματος, είτε γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα στο σπίτι τους, είτε γιατί έχασαν τη δουλειά τους και βρέθηκαν στο δρόμο, είτε γιατί δεν έχουν αρκετά χρήματα για να πληρώσουν το ενοίκιο», αναφέρει η περιφερειακή σύμβουλος, εντεταλμένη σε θέματα κοινωνικής μέριμνας, Ευτέρπη Βασιλειάδου. Σύμφωνα με την ίδια, το έκτακτο αυτό επίδομα, ύψους από 50 έως 600 ευρώ εφάπαξ, χορηγήθηκε εντός του 2010 σε 350 περίπου οικογένειες, μόνο στο νομό Θεσσαλονίκης ενώ με την εφαρμογή του «Καλλικράτη» η σχετική αρμοδιότητα «πέρασε» από τις αρχές του 2011 στους δήμους.
Με αφορμή, πάντως, την επισήμανση του κ. Ψωμιάδη, ότι «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ έχει στην ιδιοκτησία της ένα εξαιρετικά μεγάλο αριθμό απενεργοποιημένων βαγονιών σιδηροδρόμων, πολλά από τα οποία είναι εγκαταλειμμένα και σε αχρηστία», ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου τής «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, επισημαίνει ότι η εταιρεία δεν διαθέτει βαγόνια που να μην είναι σε κυκλοφορία. «Το τροχαίο υλικό που δεν κυκλοφορεί ανήκει στον ΟΣΕ. Δεν υπάρχουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανενεργά βαγόνια. Τα μόνα βαγόνια που διαθέτουμε είναι αυτά που κινούνται στις ράγες», σημειώνει χαρακτηριστικά.
dealnews.gr