Κατά το ήμισυ μείωσε τις εκτιμήσεις της για τα κέρδη των αεροπορικών εταιριών το 2011 η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), λόγω των αυξημένων τιμών του πετρελαίου, των προβλημάτων στον αραβικό κόσμο, και του τσουνάμι στην Ιαπωνία.
"Οι φυσικές καταστροφές στην Ιαπωνία, τα προβλήματα στη Μέση Ανατολή και την Αφρική καθώς και η μεγάλη αύξηση στις τιμές του πετρελαίου, περιόρισαν στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια τις κερδοφόρες προβλέψεις στον τομέα", για το 2011 ανακοίνωσε ο διευθυντής της ΙΑΤΑ Τζοβάνι Μπισινιάνι, στη διάρκεια της ετήσιας συνέλευσης της υπηρεσίας στην Σιγκαπούρη.
Η ΙΑΤΑ είχε εκτιμήσει στις αρχές Μαρτίου πριν από το πυρηνικό δυστύχημα στην Ιαπωνία, τα ετήσια κέρδη στα 8,6 δισεκατομμύρια. Η μείωσή τους στα τέσσερα δισεκατομμύρια αντιστοιχεί με πτώση 78% σε σχέση με τα κέρδη ύψους 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2010.
Τα περιθώρια αύξησης υπολογίζονται στο μόλις 0,7% για έναν κύκλο εργασιών που φτάνει τα 598 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η ΙΑΤΑ έχει αυξήσει κατά 15% τις εκτιμήσεις της για τη μέση τιμή του Brent για όλη την χρονιά, από 96 σε 110 δολάρια το βαρέλι. Με βάση τις εκτιμήσεις αυτές το συνολικό κόστος των καυσίμων για τις αεροπορικές εταιρίες αυξάνεται κατά 10 δισεκατομμύρια δολάρια, στα 176 δισεκατομμύρια.
"Τα καύσιμα αντιστοιχούν στο 30% των εξόδων των αερομεταφορών. Το ποσοστό αυτό υπερδιπλασιάστηκε από το 2001, όταν ήταν μόλις 13%", υπογραμμίζει η ΙΑΤΑ.
Με έδρα την Γενεύη, η ΙΑΤΑ εκπροσωπεί 230 εταιρίες που πραγματοποιούν το 90% των αμερομεταφορών παγκοσμίως, όμως ορισμένες μεγάλες αεροπορικές εταιρίες χαμηλών ναύλων δεν είναι μέλη της.
dealnews.gr
"Οι φυσικές καταστροφές στην Ιαπωνία, τα προβλήματα στη Μέση Ανατολή και την Αφρική καθώς και η μεγάλη αύξηση στις τιμές του πετρελαίου, περιόρισαν στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια τις κερδοφόρες προβλέψεις στον τομέα", για το 2011 ανακοίνωσε ο διευθυντής της ΙΑΤΑ Τζοβάνι Μπισινιάνι, στη διάρκεια της ετήσιας συνέλευσης της υπηρεσίας στην Σιγκαπούρη.
Η ΙΑΤΑ είχε εκτιμήσει στις αρχές Μαρτίου πριν από το πυρηνικό δυστύχημα στην Ιαπωνία, τα ετήσια κέρδη στα 8,6 δισεκατομμύρια. Η μείωσή τους στα τέσσερα δισεκατομμύρια αντιστοιχεί με πτώση 78% σε σχέση με τα κέρδη ύψους 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2010.
Τα περιθώρια αύξησης υπολογίζονται στο μόλις 0,7% για έναν κύκλο εργασιών που φτάνει τα 598 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η ΙΑΤΑ έχει αυξήσει κατά 15% τις εκτιμήσεις της για τη μέση τιμή του Brent για όλη την χρονιά, από 96 σε 110 δολάρια το βαρέλι. Με βάση τις εκτιμήσεις αυτές το συνολικό κόστος των καυσίμων για τις αεροπορικές εταιρίες αυξάνεται κατά 10 δισεκατομμύρια δολάρια, στα 176 δισεκατομμύρια.
"Τα καύσιμα αντιστοιχούν στο 30% των εξόδων των αερομεταφορών. Το ποσοστό αυτό υπερδιπλασιάστηκε από το 2001, όταν ήταν μόλις 13%", υπογραμμίζει η ΙΑΤΑ.
Με έδρα την Γενεύη, η ΙΑΤΑ εκπροσωπεί 230 εταιρίες που πραγματοποιούν το 90% των αμερομεταφορών παγκοσμίως, όμως ορισμένες μεγάλες αεροπορικές εταιρίες χαμηλών ναύλων δεν είναι μέλη της.
dealnews.gr