Πολύ δύσκολη χαρακτήρισε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης τη διαπραγμάτευση για τα διόδια που γίνεται με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των μεγάλων αυτοκινητόδρομων παραχώρησης.«Έχουμε ξεκινήσει τον πρώτο κύκλο επαναδιαπραγμάτευσης», τόνισε ο κ. Μαγκριώτης, μιλώντας στον "Σκάι" και διευκρίνισε ότι η διαπραγμάτευση αυτή είναι πολύ δύσκολη, γιατί γίνεται με αρκετές τράπεζες και είκοσι κατασκευαστικές εταιρείες, ελληνικές και ξένες, "και κάθε μια από αυτές έχει τη δική της προσέγγιση".
Ερωτηθείς πότε θα δοθεί στη δημοσιότητα ο κατάλογος των επτά σημείων όπου οι εταιρείες θα δώσουν κάρτα διέλευσης για τους κατοίκους των περιοχών που δεν έχουν παράπλευρο δρόμο, δήλωσε ότι αυτά πρέπει πρώτα να συμφωνηθούν με τους παραχωρησιούχους γιατί η είσπραξη των διοδίων είναι ευθύνη των παραχωρησιούχων και πρέπει να συμφωνηθούν γιατί οι κάρτες ελεύθερης διέλευσης σημαίνουν απώλεια εσόδων.
Siemens και Μετρό
Για το μετρό, ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε ότι «υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες όσον αφορά τους διαγωνισμούς για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση. Οι διαγωνισμοί είχαν γίνει το 2008, είχε προσέλθει μόνο η Siemens, διότι είναι τεχνολογία δική της το Μετρό, και είχε ανακηρυχθεί το 2008, αν δεν κάνω λάθος, μειοδότης, αλλά είχε παγώσει από τότε ο διαγωνισμός, δεν είχε υπογραφεί, γιατί είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο και έτσι παραμένει μέχρι σήμερα».
Ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι για το θέμα υπάρχει σχέδιο από την πλευρά της κυβέρνησης, το οποίο θα το αναπτύξει τις επόμενες μέρες, καθώς περίμενε και το πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής για τη Siemens.
dealnews.gr
Ερωτηθείς πότε θα δοθεί στη δημοσιότητα ο κατάλογος των επτά σημείων όπου οι εταιρείες θα δώσουν κάρτα διέλευσης για τους κατοίκους των περιοχών που δεν έχουν παράπλευρο δρόμο, δήλωσε ότι αυτά πρέπει πρώτα να συμφωνηθούν με τους παραχωρησιούχους γιατί η είσπραξη των διοδίων είναι ευθύνη των παραχωρησιούχων και πρέπει να συμφωνηθούν γιατί οι κάρτες ελεύθερης διέλευσης σημαίνουν απώλεια εσόδων.
Siemens και Μετρό
Για το μετρό, ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε ότι «υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες όσον αφορά τους διαγωνισμούς για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση. Οι διαγωνισμοί είχαν γίνει το 2008, είχε προσέλθει μόνο η Siemens, διότι είναι τεχνολογία δική της το Μετρό, και είχε ανακηρυχθεί το 2008, αν δεν κάνω λάθος, μειοδότης, αλλά είχε παγώσει από τότε ο διαγωνισμός, δεν είχε υπογραφεί, γιατί είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο και έτσι παραμένει μέχρι σήμερα».
Ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι για το θέμα υπάρχει σχέδιο από την πλευρά της κυβέρνησης, το οποίο θα το αναπτύξει τις επόμενες μέρες, καθώς περίμενε και το πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής για τη Siemens.
dealnews.gr