e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Οι πιο διάσημες ταχύτητες θα είναι... της μόδας

Με υψηλές ταχύτητες τρέχει η ευρωπαϊκή πολυτέλεια


Οι πιο διάσημες μάρκες της ευρωπαϊκής πολυτέλειας θα είναι φέτος κάθε άλλο παρά εκτός μόδας. Την ώρα που όλες οι εταιρείες καταναλωτικών ειδών στην Ευρώπη της λιτότητας πασχίζουν να ξεπεράσουν τις επιπτώσεις από τις αυξήσεις φόρων και τις μειώσεις δαπανών στις πωλήσεις τους, οι LVMH Hennessey Louis Vuitton, Burberry Group και Hermes International αναμένεται να παρουσιάσουν αύξηση εσόδων τουλάχιστον κατά 9%, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Bloomberg.Η ανάκαμψη για αυτές έχει ήδη ξεκινήσει, έπειτα από ένα δύσκολο 2010, που υπήρξε το χειρότερο που έχει καταγραφεί μέχρι στιγμής στα στατιστικά στοιχεία. Με τους πιο εύπορους καταναλωτές να ενθαρρύνονται και πάλι να ξοδέψουν και με τον αριθμό των εκατομμυριούχων της Κίνας να αυξάνεται συνεχώς, οι τσάντες Neverfull της LVMH και τα σακάκια της Burberry αναμένεται να είναι ανάμεσα στις αγορές τους για φέτος.



Η εταιρεία ερευνών Sanford C. Bernstein εκτιμά ότι οι πωλήσεις παπουτσιών, δερμάτινων ειδών και ρολογιών θα δώσουν ώθηση στον κλάδο των πολυτελών ειδών έως το 2015, κυρίως εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης στην Ασία.

«Καλωσορίσατε στο 'new normal'», έγραφε σε πρόσφατη μελέτη του για τον κλάδο ο Antoine Belge, αναλυτής της HSBC. «Οι καταναλωτές ειδών πολυτελείας στις ΗΠΑ και την Ευρώπη είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν ακόμα και σε ένα άσχημο οικονομικό περιβάλλον και η κινεζική ζήτηση για πολυτέλεια, τόσο στην πατρίδα όσο και στο εξωτερικό δεν δίνει ενδείξεις επιβράδυνσης», σημείωνε ο αναλυτής.


Το κλίμα είναι πολύ διαφορετικό στο πιο προσιτό κομμάτι του λιανεμπορίου. Η Marks & Spencer προειδοποίησε ότι οι δραστηριότητές της θα δυσκολέψουν εξαιτίας των άσχημων οικονομικών των καταναλωτών. Οι πωλήσεις της Carrefour, που είναι η μεγαλύτερη δύναμη στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο θα αυξηθούν μόλις κατά 4% το 2011 σύμφωνα με τους αναλυτές και η Nestle εκτιμάται ότι θα εμφανίσει μηδενική αύξηση πωλήσεων. «Στην Ευρώπη, οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι, οι πλούσιοι πλουσιότεροι και κυρίως πιέζεται η μεσαία τάξη», διαπίστωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Piaget, Phillippe Leopold-Metzger. Η εταιρεία ρολογιών περιμένει πωλήσεις ρεκόρ για το επόμενο έτος. Η μητρική της, Richemont, εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων κατά 8,9%.


Έπειτα και από την εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, οι αναλυτές περιμένουν διατήρηση του ενδιαφέροντος και για τις μετοχές του κλάδου πολυτελείας. Ο μέσος όρος των εκτιμήσεων κάνει λόγο για αύξηση πωλήσεων κατά 10% και κερδών κατά 15% στην LVMH. Οι πωλήσεις της Burberry αναμένεται να σημειώσουν αύξηση 11%, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στη μετοχή της, η οποία σημείωσε άνοδο 88% μέσα στο 2010. Η PPR, που έχει στην κατοχή της brand όπως η Gucci, εκτιμάται ότι θα εμφανίσει αύξηση πωλήσεων κατά 4%, αφού η μονάδα γενικού λιανεμπορίου και η θυγατρική Puma θα περιορίσουν τη δυναμική του ομίλου. Τώρα, οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι εταιρείες του κλάδου της πολυτέλειας θα χρησιμοποιήσουν τη δυναμική κερδοφορία τους αλλά και τις ισχυρές μετοχές τους για να πραγματοποιήσουν εξαγορές. Brands μικρού και μεσαίου μεγέθους κυρίως από την Ιταλία εκτιμάται ότι θα βρίσκονται στην πρώτη σειρά των προτιμήσεων των αγοραστών, ενώ η LVMH αναμένεται να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην Hermes, αφού έχει ήδη χτίσει μια θέση της τάξης του 20,2%.


dealnews.gr