Ο επικεφαλής της ''Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου'', περιφερειακός σύμβουλος Θανάσης Πετράκος καταγγέλλει την κυβέρνηση για εγκατάλειψη καινούργιου και πανάκριβου υλικού του ΟΣΕ στο μηχανοστάσιο της Καλαμάτας. Ο κ. Πετράκος αναφέρει ότι "η κυβέρνηση εγκληματεί διότι εκτός από τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος των 80 εκατ. ευρώ για την προσφάτως ριζική ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, εγκαταλείπεται στην τύχη του καινούργιο και πανάκριβο τροχαίο υλικό (μηχανές, βαγόνια, αυτοκινητάμαξες) καθώς και υποδομές, εγκαταστάσεις και μηχανήματα που απέκτησε το μηχανοστάσιο τα τελευταία δύο χρόνια και δεν λειτούργησαν ποτέ".
Ο επικεφαλής της ''Αγωνιστικής Συνεργασίας'', παραθέτει το υλικό που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο και με λεπτομερή μάλιστα στοιχεία, σημειώνοντας ότι, «από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004, αξίας 35 εκατ. ευρώ , οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, και βρίσκονται στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Οι υπόλοιπες 5 κυκλοφορούν στην περιοχή της Πάτρας και του Πύργου (χωρίς καμιά συντήρηση και τεχνική υποστήριξη αφού όλη η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Καλαμάτας παύει να υφίσταται σε λίγες μέρες) και είναι θέμα λίγων εβδομάδων η ακινητοποίησή τους λόγω έλλειψης στοιχειώδους συντήρησης. Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται επίσης 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα στις γραμμές τις Πελοποννήσου. Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση ντηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλα αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς».
Ο κ.Πετράκος προσθέτει πως εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει, όπως το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων και το κτήριο αποθήκευσης άμμου που κατασκευάστηκαν το 2007, καθώς επίσης το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων ένας τεράστιος εξοπλισμός εγκαταλείπεται έτσι απλά.
Ο κ. Πετράκος κάνει λόγο και για μια τεράστια έκταση όπισθεν του μηχανοστασίου που απαλλοτριώθηκε από τον ΟΣΕ για να γίνουν τα έργα επέκτασης η οποία κι αυτή μένει αναξιοποίητη και υπογραμμίζει, «όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και ιδιαίτερα η σημερινή κυβέρνηση του κ. Γ. Παπανδρέου να αφήσουν τα παχιά λόγια περί 'πράσινης ανάπτυξης', περί βιώσιμης κινητικότητας, περί προσπάθειας για μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, διότι είναι υπόλογοι για κακοδιαχείριση, για απιστία και παράβαση καθήκοντος, για κατάχρηση δημοσίου χρήματος, για καταστροφή δημόσιας περιουσίας 200 εκ. ευρώ περίπου».
Τέλος, καλεί όλους τους αρμόδιους τοπικούς αυτοδιοικητικούς παράγοντες και «ιδιαίτερα στον Περιφερειάρχη και στο Δήμαρχο Καλαμάτας να αφήσουν τα ανέξοδα λόγια ότι είναι υπέρ του σιδηροδρόμου και να εγκαλέσουν την κυβέρνηση για επαπειλούμενη καταστροφή δημόσιας περιουσίας και να απαιτήσουν να μην κλείσει η γραμμή και το μηχανοστάσιο της Καλαμάτας. Διότι και αυτοί θα είναι υπόλογοι για το ότι δεν κάνουν τίποτα για να αποτρέψουν την καταστροφή. Θα είναι αργά να ενδιαφερθούν όταν θα διαμαρτύρονται οι περίοικοι γιατί ο χώρος θα έχει μετατραπεί σε άντρο τοξικομανών», ενώ ρωτά τους «βουλευτές της Πελοποννήσου τι λένε για το ειδεχθές έγκλημα της δολοφονίας του πελοποννησιακού σιδηροδρόμου; Έχασαν τη μιλιά γι' αυτό το θέμα;».
dealnews.gr
Ο επικεφαλής της ''Αγωνιστικής Συνεργασίας'', παραθέτει το υλικό που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο και με λεπτομερή μάλιστα στοιχεία, σημειώνοντας ότι, «από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004, αξίας 35 εκατ. ευρώ , οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, και βρίσκονται στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Οι υπόλοιπες 5 κυκλοφορούν στην περιοχή της Πάτρας και του Πύργου (χωρίς καμιά συντήρηση και τεχνική υποστήριξη αφού όλη η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Καλαμάτας παύει να υφίσταται σε λίγες μέρες) και είναι θέμα λίγων εβδομάδων η ακινητοποίησή τους λόγω έλλειψης στοιχειώδους συντήρησης. Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται επίσης 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα στις γραμμές τις Πελοποννήσου. Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση ντηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλα αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς».
Ο κ.Πετράκος προσθέτει πως εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει, όπως το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων και το κτήριο αποθήκευσης άμμου που κατασκευάστηκαν το 2007, καθώς επίσης το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων ένας τεράστιος εξοπλισμός εγκαταλείπεται έτσι απλά.
Ο κ. Πετράκος κάνει λόγο και για μια τεράστια έκταση όπισθεν του μηχανοστασίου που απαλλοτριώθηκε από τον ΟΣΕ για να γίνουν τα έργα επέκτασης η οποία κι αυτή μένει αναξιοποίητη και υπογραμμίζει, «όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και ιδιαίτερα η σημερινή κυβέρνηση του κ. Γ. Παπανδρέου να αφήσουν τα παχιά λόγια περί 'πράσινης ανάπτυξης', περί βιώσιμης κινητικότητας, περί προσπάθειας για μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, διότι είναι υπόλογοι για κακοδιαχείριση, για απιστία και παράβαση καθήκοντος, για κατάχρηση δημοσίου χρήματος, για καταστροφή δημόσιας περιουσίας 200 εκ. ευρώ περίπου».
Τέλος, καλεί όλους τους αρμόδιους τοπικούς αυτοδιοικητικούς παράγοντες και «ιδιαίτερα στον Περιφερειάρχη και στο Δήμαρχο Καλαμάτας να αφήσουν τα ανέξοδα λόγια ότι είναι υπέρ του σιδηροδρόμου και να εγκαλέσουν την κυβέρνηση για επαπειλούμενη καταστροφή δημόσιας περιουσίας και να απαιτήσουν να μην κλείσει η γραμμή και το μηχανοστάσιο της Καλαμάτας. Διότι και αυτοί θα είναι υπόλογοι για το ότι δεν κάνουν τίποτα για να αποτρέψουν την καταστροφή. Θα είναι αργά να ενδιαφερθούν όταν θα διαμαρτύρονται οι περίοικοι γιατί ο χώρος θα έχει μετατραπεί σε άντρο τοξικομανών», ενώ ρωτά τους «βουλευτές της Πελοποννήσου τι λένε για το ειδεχθές έγκλημα της δολοφονίας του πελοποννησιακού σιδηροδρόμου; Έχασαν τη μιλιά γι' αυτό το θέμα;».
dealnews.gr