e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Απεργιακές κινητοποιήσεις στον ΟΣΕ

Αντιδρούν στο σχέδιο «εξυγίανσης» του ΟΣΕ που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση, οι εργαζόμενοι στον οργανισμό και προαναγγέλλουν σειρά δυναμικών κινητοποιήσεων. Η αρχή θα γίνει την προσεχή Πέμπτη 10 Ιουνίου, ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι.


Η «εξυγίανση» του ΟΣΕ προβλέπει την αποχώρηση εκατοντάδων εργαζομένων, είτε με μετατάξεις είτε με συνταξιοδότηση, την πώληση μεγάλου μεριδίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του.

Αντιπροσωπεία των εργαζομένων συναντήθηκε με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα, ενώ άλλοι συνάδελφοί τους πραγματοποίησαν εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο.

Σε δήλωση που έκανε ο κ. Ρέππας τόνισε ότι ο πολύπαθος ΟΣΕ, που απαξιώθηκε συστηματικά τα τελευταία χρόνια και το έλλειμμά του από 3,5 δις ευρώ το 2004 έχει φτάσει τα 10 δις ευρώ, δεν πρέπει να έχει την τύχη της Ολυμπιακής και πρόσθεσε ότι ο αγώνας της Πολιτείας, είναι να συνεχίσει να λειτουργεί υπό την προϋπόθεση αφ' ενός να εξυπηρετούνται πραγματικές κοινωνικές και παραγωγικές ανάγκες στο πλαίσιο του δημόσιου συμφέροντος και αφ' ετέρου να διασφαλίζεται το δικαίωμα των υπαλλήλων στην εργασία.

Ο κ. Ρέππας διευκρίνισε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ιδιώτες για τον ΟΣΕ, επανέλαβε ότι πρέπει να γίνει εξορθολογισμός των δρομολογίων, χωρίς να αποκλείσει το ενδεχόμενο κάποιες τουριστικές γραμμές, όπως το Ναύπλιο και ο Νέστος να δοθούν είτε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση είτε σε ιδιώτες και ανακοίνωσε ότι εντός του μηνός θα κατατεθεί στη βουλή το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ, το οποίο μεταξύ άλλων θα προβλέπει πως από το Μάρτιο του 2011 θα αρχίσουν να μειώνονται τα ελλείμματά του.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών κατηγορεί την κυβέρνηση του Δ.Ν.Τ., της Ε.Ε. και της Ε.Κ.Τ., όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι προχωρεί στο ξεπούλημα της περιουσίας του Δημοσίου και εστιάζει το θέμα στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την πώληση του 49% των μετοχών και την παραχώρηση του management, στο διαχωρισμό των εμπορευματικών και των επιβατικών μεταφορών, στην κατάργηση των ζημιογόνων δρομολογίων, και στην πώληση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.

Πηγή: zougla.gr