e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Τέλος Μπενίτεθ απο τη Λίβερπουλ.



O Ραφαέλ Μπενίτεθ αποτελεί παρελθόν για τη Λίβερπουλ ύστερα από έξι χρόνια παραμονής στο «Ανφιλντ».

«Ο Ράφα θα είναι πάντα μέλος της Λίβερπουλ, έχοντας φέρει το Champions League έπειτα από τον επικό τελικό της Κωνσταντινούπολης, αλλά μετά από μία απογοητευτική χρονιά όλες οι πλευρές ένιωσαν ότι χρειάζεται μια νέα αρχή».τονίζεται στην ανακοίνωση της Λίβερπουλ.







Ο Μπενίτεθ, πήγε στο «Ανφιλντ» το 2004 και ένα χρόνο αργότερα, στην Κωνσταντινούπολη, η Λίβερπουλ κατέκτησε το Τσάμπιονς Λιγκ (για 5η φορά) στον επικό εκείνο τελικό με τη Μίλαν. Ομως, δεν κατάφερε να υλοποιήσει το μεγάλο όνειρο των οπαδών της Λίβερπουλ, να κατακτήσει δηλαδή τον τίτλο στην Πρέμιερ Λιγκ, μετά από είκοσι χρόνια.






«Είναι πολύ λυπηρό για μένα να ανακοινώνω πως δεν είμαι πια προπονητής της Λίβερπουλ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το επιτελείο και τους παίκτες για τις προσπάθειές τους. Θα κρατήσω πάντα στην καρδιά μου τις καλές στιγμές που είχα εδώ, την δυνατή πίστη των φιλάθλων στις δύσκολες στιγμές και την αγάπη από το Λίβερπουλ. Δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω αρκετά για όλα αυτά τα χρόνια και είμαι υπερήφανος που μπορώ να λέω πως ήμουν προπονητής σας. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για ακόμη μία φορά και πάντα να θυμάστε: You'll never walk alone».είπε ο Μπενίτεθ.
neaonline