Η αύξηση που σημειώνουν τον τελευταίο καιρό τα «έξυπνα» κινητά και οι υπολογιστές – ταμπλέτες έχουν κάνει το Διαδίκτυο τον πρωταρχικό προορισμό για την ενημέρωση.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από νέα έρευνα που διενεργήθηκε στις ΗΠΑ από την οργάνωσης Project for Excellence in Journalism και δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα (Δευτέρα 14 Μαρτίου).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας το 2010 τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, οι εφημερίδες, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και τα περιοδικά κατέγραψαν μείωση στην τηλεθέαση και τις κυκλοφορίες τους. Αντίθετα η κατανάλωση ειδήσεων online αυξήθηκε κατά 17% σε σύγκριση με το 2009.
Για πρώτη φορά το ποσοστό των ερωτώμενων που δηλώνουν ότι ενημερώνονται από το Διαδίκτυο τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, ξεπέρασε το ποσοστό όσων δηλώνουν ότι ενημερώνονται από τις εφημερίδες.
dealnews.gr
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από νέα έρευνα που διενεργήθηκε στις ΗΠΑ από την οργάνωσης Project for Excellence in Journalism και δόθηκε στη δημοσιότητα σήμερα (Δευτέρα 14 Μαρτίου).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας το 2010 τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, οι εφημερίδες, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και τα περιοδικά κατέγραψαν μείωση στην τηλεθέαση και τις κυκλοφορίες τους. Αντίθετα η κατανάλωση ειδήσεων online αυξήθηκε κατά 17% σε σύγκριση με το 2009.
Για πρώτη φορά το ποσοστό των ερωτώμενων που δηλώνουν ότι ενημερώνονται από το Διαδίκτυο τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, ξεπέρασε το ποσοστό όσων δηλώνουν ότι ενημερώνονται από τις εφημερίδες.
dealnews.gr