Συνεχίζει σε αρνητικό κλίμα η εικόνα της διαφημιστικής δαπάνης στη χώρα μας.
Τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η συνολική δαπάνη που απορρόφησαν τα ελληνικά ΜΜΕ παρουσίασε μείωση της τάξεως του 14,95% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, μια χρονιά που δεν ήταν καθόλου καλή για τη διαφήμιση.Το μόνο μέσο που σημείωσε αύξηση των διαφημιστικών του εσόδων είναι οι εφημερίδες που τον περασμένο μήνα είδαν τη διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν να καταγράφει αύξηση της τάξεως του 4,33%. Τη μεγαλύτερη μείωση κατέγραψαν τα περιοδικά (-20,59%) και ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-20,27%) και τα ραδιόφωνα (-16,88%).
Στο διάστημα διμήνου (Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2011) η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 18,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Και πάλι μόνο οι εφημερίδες παρουσίασαν αύξηση στα διαφημιστικά τους έσοδα της τάξεως του 1,73%. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-28,09%) και ακολουθούν τα κανάλια (-27,31%) και τα περιοδικά (-19,07%).
dealnews.gr
Τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η συνολική δαπάνη που απορρόφησαν τα ελληνικά ΜΜΕ παρουσίασε μείωση της τάξεως του 14,95% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, μια χρονιά που δεν ήταν καθόλου καλή για τη διαφήμιση.Το μόνο μέσο που σημείωσε αύξηση των διαφημιστικών του εσόδων είναι οι εφημερίδες που τον περασμένο μήνα είδαν τη διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν να καταγράφει αύξηση της τάξεως του 4,33%. Τη μεγαλύτερη μείωση κατέγραψαν τα περιοδικά (-20,59%) και ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-20,27%) και τα ραδιόφωνα (-16,88%).
Στο διάστημα διμήνου (Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2011) η συνολική διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 18,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Και πάλι μόνο οι εφημερίδες παρουσίασαν αύξηση στα διαφημιστικά τους έσοδα της τάξεως του 1,73%. Τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (-28,09%) και ακολουθούν τα κανάλια (-27,31%) και τα περιοδικά (-19,07%).
dealnews.gr