Νέα κινητοποίηση
Συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια και των κοινοπραξιών που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους. Την Κυριακή στις 15:00 το μεσημέρι το κίνημα κατά των διοδίων θα ανοίξει τις μπάρες σε όλες τις εθνικές οδούς και στην Αττική Οδό.Σήμερα, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι στην Κορίνθου-Πατρών προχωρούν σε 24ωρη απεργία, καθώς μέχρι στιγμής έχουν γίνει 40 απολύσεις, ενώ υπάρχουν φήμες ότι θα γίνουν και περισσότερες.
Ο υπουργός Υποδομών, Δ.Ρέππας, επανέλαβε ότι μελετάται η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων με στόχο τη μείωση των διοδίων σε δρόμους που βρίσκονται υπό κατασκευή και οι χρήστες τους αντί να εξυπηρετούνται ταλαιπωρούνται, όπως ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών.
Υποστήριξε, ωστόσο, ότι δεν είναι λογικό να μην καταβάλλονται διόδια σε δρόμους στους οποίους μεγάλα τμήματα ή ακόμη και σύνολό τους έχουν ολοκληρωθεί.
Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη συγκροτήθηκε από σωματεία και κινήσεις πολιτών μία Πρωτοβουλία Επιτροπών, Κατοίκων και Φορέων ενάντια στα διόδια.
Tην πρωτοβουλία για τη συνάντηση είχαν οι Επιτροπές Ακρίβεια-Stop Θεσσαλονίκης και όπως δήλωσε το μέλος των Επιτροπών, Νίκος Νούλας, το «παρών» έδωσαν μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του συντονιστικού Πρωτοβάθμιων Σωματείων, του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών, της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Σάββας Κωφίδης, μέλος της ομάδας Hasta la Victoria Siempre.
Η Πρωτοβουλία ενάντια στα διόδια θα λειτουργεί με ανοιχτό συντονιστικό και με συνελεύσεις.
ta nea
Συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια και των κοινοπραξιών που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους. Την Κυριακή στις 15:00 το μεσημέρι το κίνημα κατά των διοδίων θα ανοίξει τις μπάρες σε όλες τις εθνικές οδούς και στην Αττική Οδό.Σήμερα, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι στην Κορίνθου-Πατρών προχωρούν σε 24ωρη απεργία, καθώς μέχρι στιγμής έχουν γίνει 40 απολύσεις, ενώ υπάρχουν φήμες ότι θα γίνουν και περισσότερες.
Ο υπουργός Υποδομών, Δ.Ρέππας, επανέλαβε ότι μελετάται η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων με στόχο τη μείωση των διοδίων σε δρόμους που βρίσκονται υπό κατασκευή και οι χρήστες τους αντί να εξυπηρετούνται ταλαιπωρούνται, όπως ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών.
Υποστήριξε, ωστόσο, ότι δεν είναι λογικό να μην καταβάλλονται διόδια σε δρόμους στους οποίους μεγάλα τμήματα ή ακόμη και σύνολό τους έχουν ολοκληρωθεί.
Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη συγκροτήθηκε από σωματεία και κινήσεις πολιτών μία Πρωτοβουλία Επιτροπών, Κατοίκων και Φορέων ενάντια στα διόδια.
Tην πρωτοβουλία για τη συνάντηση είχαν οι Επιτροπές Ακρίβεια-Stop Θεσσαλονίκης και όπως δήλωσε το μέλος των Επιτροπών, Νίκος Νούλας, το «παρών» έδωσαν μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του συντονιστικού Πρωτοβάθμιων Σωματείων, του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών, της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Σάββας Κωφίδης, μέλος της ομάδας Hasta la Victoria Siempre.
Η Πρωτοβουλία ενάντια στα διόδια θα λειτουργεί με ανοιχτό συντονιστικό και με συνελεύσεις.
ta nea