Για πρώτη φορά, κατά το πρώτο μισό του έτους, οι εταιρείες στη Βρετανία επένδυσαν περισσότερα χρήματα για να διαφημιστούν μέσω του διαδικτύου παρά μέσω της τηλεόρασης.
Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο Ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 13,5% (2,26 δισ. λίρες) κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά. Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.
Η κατακόρυφη ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση κατά 100% στις διαφημίσεις μέσω βίντεο, στις επενδύσεις των εταιρειών στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών και στις διαφημιστικές εκστρατείες που σχεδιάζονται για τα κοινωνικά δίκτυα.
Στον τομέα του Ίντερνετ το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.
Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης--στατικές ή κινούμενες - και στη ζήτηση για βίντεο.
Την Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.
nooz.gr
Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο Ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 13,5% (2,26 δισ. λίρες) κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά. Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.
Η κατακόρυφη ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση κατά 100% στις διαφημίσεις μέσω βίντεο, στις επενδύσεις των εταιρειών στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών και στις διαφημιστικές εκστρατείες που σχεδιάζονται για τα κοινωνικά δίκτυα.
Στον τομέα του Ίντερνετ το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.
Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης--στατικές ή κινούμενες - και στη ζήτηση για βίντεο.
Την Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.
nooz.gr