e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Αστρονομικά ποσά για αποζημιώσεις από Interamerican.

188,46 εκατομμύρια μόνο το α' εξάμηνο του 2011

Το παλιό σλόγκαν της Interamerican μεγάλη και σίγουρη μόνο τυχαίο φαίνεται πως δεν είναι, αρκεί κάποιος να δει τα στοιχεία που αποδεικνύουν πως έχει δαπανήσει για χάρη των ασφαλισμένων της το ποσό των 188,46 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2011 η Interamerican.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι αποζημιώσεις που έχουν καταβληθεί από το 2000 έως και το πρώτο εξάμηνο του 2011 υπολογίζονται σε 2,7 δισ. ευρώ περίπου.


Ειδικότερα, από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο στον κλάδο Ζωής καλύφθηκαν 31.928 περιπτώσεις αποζημιώσεων με ποσόν που έφθασε τα 89,75 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 27 εκατ. αφορούσαν σε λήξεις συμβολαίων και συντάξεις.

Για την υγεία

Στον κλάδο Υγείας για ατομικά συμβόλαια και σε 81.901 περιπτώσεις καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 31,40 εκατ. ευρώ. Το ποσόν επιμερίζεται σε 14,94 εκατ. για νοσοκομειακά προγράμματα και επιδόματα ασθενειών και 16,46 εκατ. για καλύψεις Medisystem (επισκέψεις σε συμβεβλημένους ιατρούς, διαγνωστικά κέντρα και νοσήλια σε νοσοκομειακά).

Γενικές Ασφάλειες

H Interamerican πλήρωσε στις Γενικές Ασφάλειες, σε σύνολο 46.780 περιπτώσεων, 43,33 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, το μεγαλύτερο μερίδιο αποζημιώσεων αφορά στον κλάδο αυτοκινήτου, όπου καταβλήθηκαν 37,91 εκατ.

Tέλος, στα ομαδικά ασφάλιστρα οι αποζημιώσεις φθασαν τα 23,98 εκατ. σε σύνολο 25.484 περιπτώσεων με συμβόλαια ζωής και ζημιών, υγείας τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά.


Τι δείχνει η έρευνα

Στην ίδια ανακοίνωση γίνεται λόγος για τη συνέπεια αλλά και την ταχύτητα ανταπόκρισης της Interamerican στην καταβολή αποζημιώσεων.

Γεγονός που αντανακλάται και στην έρευνα ικανοποίησης πελατών, που διενήργησε περί τα τέλη του 2010 η εταιρεία, η οποία δίνει ποσοστό ικανοποιημένων της τάξεως του 75% (4 μονάδες πάνω από το ποσοστό που δίνει στο σύνολό του ο ασφαλιστικός κλάδος). Από τη χρήση της ασφάλισης, ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό ικανοποίησης εμφανίζεται στους κλάδους υγείας και αυτοκινήτου, όπου 9 στους 10 πελάτες της εταιρείας δηλώνουν ικανοποιημένοι / πολύ ικανοποιημένοι.
dealnews.gr