Να βγάλει μπροστά τα ελληνικά προϊόντα, αναδεικνύοντας και στηρίζοντας τον
Έλληνα παραγωγό, επιχειρεί η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, Carrefour
Μαρινόπουλος.
Η αλυσίδα, η οποία πριν από λίγες μέρες πέρασε αποκλειστικά στον έλεγχο της οικογένειας Μαρινόπουλου, ξεκινάει περιοδεία ανά την Ελλάδα με σκοπό να «ψαρέψει» τα προϊόντα και την ποιότητα κάθε γωνιάς της Ελλάδας προσκαλώντας, παράλληλα, τους παραγωγούς να καινοτομήσουν.
Πρώτος σταθμός της αλυσίδας είναι οι Σέρρες. Την ίδια ώρα η γνωστή αλυσίδα τροφίμων, διοργανώνει έναν διαφορετικό διαγωνισμό, αναζητώντας πρωτοποριακά προϊόντα σε διάφορα σημεία της Ελλάδας που φημίζονται για τα τοπικά προϊόντα τους.
Έτσι, όσοι επιλεγούν, θα έχουν την ευκαιρία να δουν την παραγωγή τους στα ράφια των καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος για έξι μήνες.
«Μέσω των συγκεκριμένων ενεργειών φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τις αρετές των ελληνικών προϊόντων αλλά και των ίδιων των Ελλήνων που εξακολουθούν να οραματίζονται, να δημιουργούν και να προοδεύουν παρά τις προκλήσεις της εποχής μας. Συγχρόνως, επιθυμούμε να ενημερώσουμε τους καταναλωτές ώστε να επιλέγουν τα ελληνικά προϊόντα.
Τα ελληνικά προϊόντα είναι για μας κάτι περισσότερο από πολύτιμα. Έχουν μέσα τη γεύση και το άρωμα της ελληνικής γης.
Το μεράκι και τον κόπο των Ελλήνων παραγωγών που κόντρα στις αντιξοότητες κάνουν τη δουλειά τους με αφοσίωση και αγάπη» τόνισε ο κ. Jerome Loubere διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Μαρινόπουλος.
Να σημειωθεί πως ήδη η Carrefour Μαρινόπουλος συνεργάζεται με περίπου 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων μας προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.
Από την άλλη, την τάση και τη στροφή του καταναλωτή στα ελληνικά προϊόντα έχουν εντοπίσει και άλλες μεγάλες αλυσίδες και μάλιστα τα τοπικά προϊόντα και τους ντόπιους παραγωγούς προωθούν συστηματικά οι: «ΑΒ Βασιλόπουλος», «Σκλαβενίτης», «Μασούτης», «ΜΕΤΡΟ» και «Γαλαξίας».