e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Αποχωρεί από την Τράπεζα Κύπρου ο Ανδρέας Ηλιάδης

Την αποχώρησή του από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τη θέση του μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Τράπεζας Κύπρου γνωστοποίησε με επιστολή του ο Ανδρέας Ηλιάδης.

Στην επιστολή προς τον προεδρεύοντα του δ.σ. Αντρέα Αρτέμη, ο κ. Ηλιάδης αναφέρει: «Μετά από 33 χρόνια που υπηρετώ πιστά την Τρ. Κύπρου, ήλθε η στιγμή σήμερα, να σας γνωστοποιήσω την οριστική μου απόφαση να αποχωρήσω από την θέση του διευθύνοντος συμβούλου και από τη θέση μου ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου».

«Στην πολύχρονη πορεία μου οι θέσεις που μου εμπιστευτήκατε δεν υπήρξαν ποτέ για μένα ευκαιρία για προνόμια και προβολή, αλλά μεγάλη ευθύνη που υπηρέτησα με σκληρή δουλειά, επαγγελματισμό και αξιοπρέπεια και μοναδικό γνώμονα την ανάπτυξη της τράπεζας και το καλό του τόπου», επισημαίνει στην επιστολή ο κ. Ηλιάδης.

«Οι προκλήσεις που βιώνουμε σήμερα σε ολόκληρη την Ευρώπη είναι εξαιρετικά δύσκολες και απαιτούν τη συστράτευση όλων μέσα και έξω από την τράπεζα για να μπορέσουμε να τις αντιμετωπίσουμε», σημειώνει και προσθέτει:

«Επειδή όσα συμβαίνουν γύρω μας αποδεικνύουν ότι η συστράτευση αυτή δεν υπάρχει, μετά από σοβαρό προβληματισμό, έλαβα την πιο πάνω απόφαση κρίνοντας ότι με τις συνθήκες αυτές δεν μου επιτρέπεται πλέον να εκτελέσω όπως αρμόζει τα καθήκοντά μου».

«Σε μια παγκοσμιοποιημένη ασταθή οικονομία όπου τα δεδομένα αλλάζουν καθημερινά, δεν θα ελάμβανα μια τέτοια απόφαση εάν δεν ήμουν σίγουρος ότι η Τράπεζα Κύπρου διαθέτει ικανότατα στελέχη που θα συνεχίσουν την απρόσκοπτη πορεία της».
dealnews.gr