Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην κεντρική της σελίδα πραγματοποίησε η Google, χάριν της καλύτερης εξυπηρέτησης των χρηστών, ωστόσο το μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία είναι η διατήρηση της μινιμαλιστικής εικόνας της.
Σύμφωνα με το BBC, η μεγάλη μπάρα αναζήτησης που "τρέχει" οριζόντια στην κορυφή της σελίδας, έχει αντικατασταθεί με ένα γκρι λογότυπο, ενώ κατά τη σύνδεση στο διαδίκτυο, μπορεί κανείς πατώντας το λογότυπο, να δει επτά εναλλακτικές υπηρεσίες για αναζήτηση, με τη δυνατότητα να "αποκαλυφθούν" ακόμη οχτώ.
Πάντως, το καινούριο "look" της ιστοσελίδας, παρέχεται προς το παρόν σε περιορισμένο αριθμό πελατών.
Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, στόχος είναι πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση και η μεγαλύτερη δυνατή λειτουργικότητα των χρηστών.
"Η συνεχής βελτίωση είναι μέρος της φιλοσοφίας μας", είπε.
nooz.gr
Σύμφωνα με το BBC, η μεγάλη μπάρα αναζήτησης που "τρέχει" οριζόντια στην κορυφή της σελίδας, έχει αντικατασταθεί με ένα γκρι λογότυπο, ενώ κατά τη σύνδεση στο διαδίκτυο, μπορεί κανείς πατώντας το λογότυπο, να δει επτά εναλλακτικές υπηρεσίες για αναζήτηση, με τη δυνατότητα να "αποκαλυφθούν" ακόμη οχτώ.
Πάντως, το καινούριο "look" της ιστοσελίδας, παρέχεται προς το παρόν σε περιορισμένο αριθμό πελατών.
Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, στόχος είναι πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση και η μεγαλύτερη δυνατή λειτουργικότητα των χρηστών.
"Η συνεχής βελτίωση είναι μέρος της φιλοσοφίας μας", είπε.
nooz.gr