Περίεργες συμμαχίες και διαβουλεύσεις στον κόσμο της ιντερνετικής αναζήτησης
«Η Yahoo χάνει μερίδια αγοράς στην on line διαφήμιση, ενώ η αντίπαλός της πιέζεται από κυβερνήσεις, λόγω του μονοπωλιακού προφίλ της»
Η Yahoo και η Google είναι οι δύο υπερδυνάμεις της έντονα κερδοφόρας αγοράς της on line αναζήτησης. Η επιτυχία της Google μπορεί να την έχει κάνει πανίσχυρη, δίνοντάς της σχεδόν το μονοπώλιο του κλάδου, ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία θα ήθελε να δει το μεγάλο της ανταγωνιστή να καταρρέει. Τώρα που η Yahoo περνά μια δύσκολη περίοδο, καθώς η αποτυχία της να ακολουθήσει τους ρυθμούς της Google έδειξε την πόρτα της εξόδου στην επικεφαλής της, Carol Bartz, η εταιρεία που ευθύνεται για αυτές τις δυσκολίες είναι εκείνη που σπεύδει να τη βοηθήσει. Η Google φέρεται να εξετάζει τη χρηματοδότηση της εξαγοράς της Yahoo από άλλη εταιρεία ή από μια κοινοπραξία αγοραστών.
περισσότερα... www.dealnews.gr