Η άρνηση των πολιτών να πληρώσουν το χαράτσι των ακινήτων μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και η έντονη αντίδραση για το άδικο μέτρο, οδήγησε τη ΔΕΗ να θέσει σε λειτουργία τη νέα τηλεφωνική γραμμή όπου οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να απευθύνουν ερωτήσεις για το έκτακτο τέλος ακινήτων που συνεισπράττεται με τους λογαριασμούς της εταιρείας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις και να λαμβάνουν απαντήσεις για θέματα που σχετίζονται με το έκτακτο τέλος.
Παράλληλα στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές έχουν εντοπίσει λάθη στον υπολογισμό του τέλους, η ΔΕΗ θα ενημερώνει μέσω της τηλεφωνικής γραμμής για τις κινήσεις που θα πρέπει να γίνουν αλλά και για το που μπορεί ο ενδιαφερόμενος να απευθυνθεί για να λυθεί το πρόβλημα.
dealnews.gr
Παράλληλα στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές έχουν εντοπίσει λάθη στον υπολογισμό του τέλους, η ΔΕΗ θα ενημερώνει μέσω της τηλεφωνικής γραμμής για τις κινήσεις που θα πρέπει να γίνουν αλλά και για το που μπορεί ο ενδιαφερόμενος να απευθυνθεί για να λυθεί το πρόβλημα.
dealnews.gr