e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

«Θα ματώσουμε» απαντούν και οι σιδηροδρομικοί στα σχέδια εξυγίανσης του ΟΣΕ

Επί ποδός για κινητοποιήσεις

Τη φράση του προέδρου της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ «θα ματώσουμε», χρησιμοποίησε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης για να εκφράσει την αντίθεση των εργαζομένων στον ΟΣΕ απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης για την εξυγίανση του Οργανισμού.Μιλώντας στον Βήμα 99,5, ο κ. Κιουτσούκης ξεκαθάρισε ότι οι εργαζόμενοι δεν θα συμμετάσχουν σε διάλογο με προαπαιτούμενα.







Σύμφωνα με τα όσα, μέχρι στιγμής, έχουν αποφασιστεί από την κυβέρνηση, ο σχεδιασμός για την εξυγίανση του Οργανισμού προβλέπει την επανίδρυση του ΟΣΕ, απαλλαγμένου από τα ελλείμματα και με τη συμμετοχή ιδιωτών.






Το σχετικό σχέδιο νόμου, που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα, προβλέπει ότι στο πλαίσιο του ελληνικού σιδηροδρόμου θα λειτουργούν τέσσερις εταιρείες: ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ.






Ορίζεται ότι ορισμένα από τα ελλείμματα του ΟΣΕ, που αγγίζουν τα 10 δισ. ευρώ, θα καλυφθούν από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ κάποια άλλα θα διαγραφούν. Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών θα προχωρήσει σε εκποίηση και συνεκμετάλλευση τμημάτων της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.






Η εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει τη διαχείριση όλων των δρομολογίων και του προσωπικού των συρμών, θα μπορεί να πωλήσει το 49% των μετοχών της και να παραχωρήσει το μάνατζμεντ σε τρίτους, ιδιώτες ή άλλους φορείς.






Το σχέδιο που επεξεργάζεται η κυβέρνηση προβλέπει, ακόμη, την κατάργηση ζημιογόνων γραμμών, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων αναμένεται να μειωθεί από τις 6.500 στις 4.000, μέσω μετατάξεων ή συνταξιοδοτήσεων όσων πληρούν τις προϋποθέσεις.
 
ta nea