e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Δήλωση Π. Ρουμελιώτη για απόχωρησή του από το ΔΝΤ

Την πρόθεσή του να αποχωρήσει από τη θέση του αναπληρωτή εκτελεστικού διευθυντή στο ΔΝΤ, εξέφρασε ο καθηγητής Παναγιώτης Ρουμελιώτης.







Σε δήλωσή του διευκρίνισε τα εξής: "Πριν από περίπου πέντε μήνες ο Πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου και ο Υπ. Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου μου ζήτησαν να αναλάβω προσωρινά τα καθήκοντα του αναπληρωτή εκτελεστικού διευθυντή στο ΔΝΤ, ώστε να εκπροσωπήσω τη χώρα μας στον διεθνή οργανισμό, σε μια κρίσιμη περίοδο για την ελληνική οικονομία. Είχε, όμως, προηγηθεί η τοποθέτησή μου απο την ελληνική κυβέρνηση στην εξίσου σημαντική θέση του Αν. Γενικού Γραμματέα στην "Ενωση για τη Μεσόγειο", που εδρεύει στη Βαρκελώνη. Ηταν, επομένως, αυτονόητο ότι μετά από την παραμονή μου για μια μικρή χρονική περίοδο (6 μηνών) στην Ουάσινγκτον, θα έπρεπε να μεταβώ στη Βαρκελώνη για να αναλάβω τα νέα μου καθήκοντα.






Θα ήθελα επίσης, να διευκρινίσω ότι κατά τη διάρκεια της στενής καί άριστης συνεργασίας μου με το Υπουργείο Οικονομικών και ιδιαίτερα με τον Υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, είχα τη δυνατότητα να διαπιστώσω τη σοβαρότητα και υπευθυνότητα με την οποία τόσο ο Υπουργός όσο και οι στενοί του συνεργάτες χειρίζονται τα εξαιρετικά δύσκολα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, ώστε να αποκατασταθεί, το συντομότερο δυνατόν, η αξιοπιστία και η αναπτυξιακή της προοπτική.






Τέλος, ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Οικονομικών για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου".
 
Nooz.gr