e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ποια Ελληνίδα έχει ντύσει τη Rihanna και την Anne Hathaway;

Είναι διάσημη από μικρή χάρη στη μαμά της... Δοκιμάστηκε φευγαλέα στην υποκριτική όχι με ιδιαίτερη επιτυχία και στη συνέχεια συνέχισε την καριέρα της στο Hollywood ως στυλίστρια. Σήμερα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει ντύσει, μεταξύ άλλων, τη Rihanna και τη Hathaway...


Ο λόγος φυσικά για τη Σοφία Καρβέλα, την κόρη της Άννας Βίσση και του Νίκου Καρβέλα, που μπορεί να μην τα κατάφερε ως ηθοποιός, αλλά φαίνεται ότι μια χαρά τα πάει ως στυλίστρια στις Η.Π.Α.

Ξεκίνησε να ασχολείται με το styling στο πλευρό της ιέρειας Patricia Field, που τυγχάνει και στενή φίλη της μαμάς της. Τώρα πια όμως έχει ανοίξει τα δικά της φτερά και οι ''πελάτες'' της είναι λαμπεροί και διάσημοι.

''Γενικά η Νέα Υόρκη είναι γεμάτη πανέμορφες γυναίκες. Θα έλεγα ότι η πιο γλυκιά κι ευγενική που έχω ντύσει ήταν η Anne Hathaway, ενώ η πιο άνετη και αστεία η Rihanna – ειδικά όταν προσπαθούσα να της δέσω έναν κορσέ που δε χωρούσε με τίποτα τα κάλλη της'' αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στο Nitro.

Η εμπειρία της στην υποκριτική (και στο σίριαλ ''31 δρόμοι'') δεν της έχει αφήσει άσχημες εντυπώσεις, αλλά είναι κάτι που έχει πλέον ξεπεράσει... ''Η αγάπη για τα ρούχα ή τα κουρέλια ήταν πάντα ζωντανή. Η ηθοποιία ήταν μια δοκιμή για να ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία μου. Δεν κατάφερα να χαρώ λεπτό κάνοντας την ηθοποιό. Ένιωθα συνέχεια ντροπή και νεύρα. Το μόνο που μου άρεσε ήταν η αντίδραση του κόσμου, ειδικά η υπερ-ανάλυση της αρχάριας προσπάθειάς μου από κάτι απίθανες παρουσιάστριες'' λέει πετώντας τα βέλη της...

Σήμερα η Σοφία Καρβέλα δηλώνει ότι τα έχει βρει με τον εαυτό της... ''Τα τελευταία δυόμισι χρόνια νηφαλιότητας μου δίνουν τη δυνατότητα να είμαι σίγουρη και να νιώθω καλά με όποιες αποφάσεις παίρνω. Αυτό με κάνει ευτυχισμένη!''


nooz.gr