e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Προβολή του τουρισμού και των ελληνικών προϊόντων

«Ανεβατά με αλμυρή μυζήθρα» από την Κρήτη, «κρόκος» Κοζάνης, «μαστίχα Χίου», «μπλατσαρόπιτα» από την Ήπειρο και «σφουγγάτο» Μυτιλήνης.Δεν αποκλείεται πολύ σύντομα να αποτελέσουν πρεσβευτές της Ελλάδας για την προσέλκυση τουριστών. Και αυτό διότι, όπως προκύπτει από έγγραφο του Υπουργείου Πολιτισμού, που διαβιβάστηκε στη Βουλή, υπάρχει ήδη συνεργασία του ΕΟΤ με τον Ελληνικό Οργανισμό Εμπορίου, προκειμένου να καταστεί αποτελεσματικότερο το έργο της προβολής του τουρισμού, σε συνδυασμό με την προώθηση των ελληνικών προϊόντων.



Στη νέα στρατηγική προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουριστικού Προϊόντος που υιοθετεί το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, μέσω του ΕΟΤ, η ανάδειξη «εμπειριών» αποτελεί κεντρικό άξονα γύρω από τον οποίο αναπτύσσονται και εξελίσσονται τα διάφορα εργαλεία προβολής.

Όπως τονίζει ο υφυπουργός Πολιτισμού, Γ. Νικητιάδης, σε έγγραφη απάντηση του προς τον βουλευτή της ΝΔ, Θ. Καράογλου, «μέχρι σήμερα προβάλλαμε εικόνες χωρίς να προκαλούμε εμπειρίες», ιδίως «εμπειρίες που ταυτίζονται με έναν τόπο». «Τα προϊόντα της ελληνικής γης και του ελληνικού πελάγους και πολλά έθιμα που σχετίζονται με την διατροφή μας, αποτελούν συστατικό της ταυτότητας μας, που μπορεί να αποτελέσει μια δυνατή και μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη», αναφέρει στο έγγραφο του ο κ. Νικητιάδης σημειώνοντας ότι «στις τοπικές κουζίνες, στα υλικά και στον τρόπο μαγειρέματος, μπορεί εύκολα να διαβάσει κάποιος την ιστορία ενός τόπου. Μπορεί επίσης να ανακαλύψει κοινωνικές και πολιτισμικές προσμίξεις που εξέλιξαν και διαμόρφωσαν και εν τέλει χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες ελληνικές τοπικές κουζίνες».

Ο βουλευτής της ΝΔ, Θ. Καράογλου, που είχε απευθύνει ερώτηση στο Υπουργείο Πολιτισμού ζητώντας τη θέσπιση Εθνικού Κέντρου Εξωστρέφειας, χαρακτηρίζει «λυπηρό να έχουμε ένα πλούτο τοπικών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, τοπικά προϊόντα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν διαφήμιση για τον πολιτισμό, τον τουρισμό και την παράδοση της χώρας μας και να μην μπορούμε ως χώρα συντονισμένα να τα διαφημίσουμε και να κατακτήσουμε διεθνείς αγορές με τα ελληνικά προϊόντα».


dealnews.gr