e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Αισιόδοξα μηνύματα για την διαφήμιση


Σημαντική βελτίωση στην αγορά της διαφήμισης και της επικοινωνίας, τόσο στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, όσο και στα επόμενα δύο χρόνια, αναμένει το Publicis Group, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους του χώρου της διαφήμισης και της επικοινωνίας.
 Ο όμιλος στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου -τα οποία παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα- εμφανίζει εντυπωσιακή αύξηση οργανικών κερδών, που οφείλεται και στις ώριμες διαφημιστικά αγορές. Ειδικότερα, το Publicis Group, το τρίτο μεγαλύτερο δίκτυο εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας παγκοσμίως, εκτιμά ότι η ευρύτερη οικονομική ανάκαμψη που καταγράφεται στις αγορές διεθνώς, θα συνεχίσει να ωθεί τα έσοδα του χώρου της διαφήμισης περαιτέρω, την επόμενη χρονιά και αυτό παρά τις ανησυχίες που καταγράφονται τόσο για την απασχόληση, όσο και για νέα μέτρα που προωθούν οι κυβερνήσεις ειδικότερα των ώριμων διαφημιστικά αγορών. Σύμφωνα με ανώτατα στελέχη του Publicis Group και μετά τα στοιχεία του 3ου τριμήνου -τα οποία πλέον καθιστούν ασφαλή την πρόβλεψη- η παγκόσμια διαφημιστική αγορά, αναμένεται στο τέλος του τρέχοντος έτους, να παρουσιάσει αύξηση της τάξης του 4,6% με 4,7%. Σε ανάλογα επίπεδα αναμένεται να κινηθεί ο κλάδος και το 2011, με ενδεχόμενη μάλιστα περαιτέρω αναθεώρηση προς τα επάνω, τους επόμενους μήνες.



Η αγορά στην Ελλάδα

Οι δυσκολίες στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον και οι συνέπειες που αυτή είχε στην κατανάλωση, σε συνδυασμό με τη σημαντική μείωση της δαπανών προβολής των φορέων του δημοσίου κατά το τρέχον έτος, είχαν σημαντική επίπτωση στη διαφημιστική αγορά, πράγμα που επηρέασε αρνητικά τόσο τη διαφημιστική δαπάνη όσο και τα πραγματικά διαφημιστικά έσοδα. Η κάμψη σε επίπεδο 9μήνου στη διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε το 10%, ωστόσο σε ετήσιο επίπεδο ενδέχεται η κατάσταση να παρουσιάσει βελτίωση, αφενός λόγω της αύξησης των δαπανών προβολής που αναμένεται εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων αφετέρου λόγω της ενίσχυσης των δαπανών προβολής του Δημοσίου, λόγω των εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης.


Ναυτεμπορική