e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Η Cameron Diaz προτιμά το κτηνώδες sex!

H sexy ηθοποιός Cameron Diaz αποκάλυψε τα πάντα για τις σεξουαλικές της προτιμήσεις, σε συνέντευξη της στο νούμερο ένα αντρικό περιοδικό, το Playboy. Χωρίς δισταγμό αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, πως της αρέσει το κτηνώδες sex, πως έλκεται ερωτικά από γυναίκες, ενώ μίλησε και για την πρώτη της φορά... Θέλετε και άλλα;








"Η σεξουαλικότητα και ο έρωτας είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Μπορεί να με έλκει ερωτικά μια γυναίκα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θέλω να ερωτευτώ γυναίκα. Αν συνεβρεθώ με μια γυναίκα σεξουαλικά, αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι λεσβία. Βάζουμε αυτές τις ετικέτες στους ανθρώπους, αλλά είναι δύσκολο να τους ορίσεις", δήλωσε χαρακτηριστικά η ξανθιά ηθοποιός!

"Μου αρέσει το κτηνώδες sex. Του στυλ 'βάλε με κάτω και δείξε μου ποιος είναι ο άντρας'. Μου αρέσει η σωματική επαφή. Μου αρέσει να αγγίζω πάντα τον εραστή μου", αποκαλύπτει η Cameron και δεν σταματά εκεί. Η ηθοποιός παραδέχεται ότι έχει ταξιδέψει χιλιάδες μίλια για ένα καλό sex. "Είναι αμέτρητες οι φορές που έχω βρεθεί σε ένα αεροπλάνο για τον έρωτα. Πάντα ταξιδεύω για ένα καλό sex. Πρέπει να πας εκεί που βρίσκεται", δηλώνει χωρίς ταμπού.

Όσον αφορά την πρώτη της φορά; "Το έκανα μόνο και μόνο για να το κάνω. Ήθελα να ξεμπερδέψω με αυτό, για να φύγει από τη μέση. Μετά από αυτό, ήταν σαν να είχαν ανοίξει οι πύλες για τα καλά"! Γι'αυτό απ'ότι φαίνεται δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να παίξει σε πορνό βίντεο στα πρώτα της βήματα στη μεγάλη οθόνη, πρωτού γίνει διάσημη και ακριβοπληρωμένη ηθοποιός...


Νοοz.gr