e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Marc Jacobs: Εφόσον συναινούν οι γονείς, εγώ προσλαμβάνω ανηλίκους

Παρόλο που τα τελευταία χρόνια το CFDA, δηλαδή το συμβούλιο των Αμερικάνων σχεδιαστών υπό την προεδρία της Diane Von Furstenberg καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να αποτρέψει τους σχεδιαστές από το να χρησιμοποιούν ανήλικα μοντέλα στα fashion shows για ευνόητους λόγους, οι προσπάθειές τους μάλλον φαίνεται να πέφτουν στο κενό αφού είτε τα μοντέλα κρύβουν την πραγματική τους ηλικία είτε οι ίδιοι οι σχεδιαστές αγνοούν τη σχετική οδηγία.

Ένας από τους απείθαρχους σχεδιαστές είναι και ο Marc Jacobs ο οποίος προσέλαβε 2 ανήλικα μοντέλα για την επίδειξη του στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης και δικαιολόγησε την απάντησή της λέγοντας τα εξής:

"Κάνω το show μου με τον τρόπο που νομίζω εγώ ότι πρέπει να γίνει και όχι με τον τρόπο που μου λέει κάποιος άλλος ότι πρέπει να γίνει. Αν οι γονείς τους θέλουν να τις αφήσουν να κάνουν ένα show, δεν βλέπω κανένα λόγο γιατί εγώ θα πρέπει να τους πω να μην το κάνουν".
nooz.gr