e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Ο Banderas έριξε χυλόπιτα στη Madonna!

Για την γνωριμία του με τη Madonna και τις φήμες που ήθελαν την pop σταρ να είναι ερωτευμένη μαζί του, μίλησε ο Antonio Banderas στο περιοδικό Harper's Bazaar. Οι δυο τους είχαν γνωριστεί μέσω του διάσημου σκηνοθέτη Pedro Almodovar πριν από πολλά χρόνια και η βασίλισσα της pop εκδήλωσε αμέσως ενδιαφέρον για εκείνον... 
Η Madonna, χωρίς να χάσει χρόνο, είπε στον ALmodovar ότι της άρεσε πολύ ο νεαρός τότε Banderas, ωστόσο εκείνος όταν το πληροφορήθηκε, κολακεύτηκε μεν, αλλά είχε φοβηθεί απο τον δυναμισμό της τραγουδίστριας και δεν έκανε κάτι. "Τα έχασα μόλις την είδα. Τότε δεν μιλούσα πολύ καλά Αγγλικά. Καθόμασταν όλοι μαζί στο τραπέζι για δείπνο, εκείνη μιλούσε συνεχώς και έλεγε διάφορα, αλλά εγώ δεν καταλάβαινα τίποτα. Είχα φρικάρει που καθόμουν δίπλα στη Madonna. Εκείνη τότε ήταν ήδη πολύ διάσημη και εμείς ακόμα 'κοινοί θνητοί'", αποκαλύπτει ο 50χρονς ηθοποιός για την πρώτη τους συνάντηση.

Όταν, δε, έμαθε το ενδιαφέρον της τραγουδίστριας για το πρόσωπό του, κυριάρχησε ο φόβος του: "Ήταν πολύ δυναμική γυναίκα. Φοβόμουν. Δεν ήθελα να είμαι το αγόρι της Madonna. Καλώς ή κακώς, ήθελα να χτίσω μόνος μου την καριέρα μου", ανέφερε χαρακτηριστικά. "Όταν ήρθαν και μου είπαν ότι ενδιαφέρεται για μένα και ότι της αρέσω πολύ, απάντησα: 'Αλήθεια; Δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω γι'αυτό. Εννοώ, ότι είμαι παντρεμένος (με την πρώτη του γυναίκα Ana Leza)'. Έτσι, δεν συνέβη τίποτα", κατέληξε ο ηθοποιός.
nooz.gr