Πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος του ταξί ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γ. Ραγκούσης, ανατρέποντας αποφάσεις του προκατόχου του Δ. Ρέππα.
Ο υπουργός Μεταφορών απέσυρε το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, που είχε ετοιμάσει ο κ. Ρέππας, το οποίο έθετε μεταβατική περίοδο και προϋποθέσεις για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί, κρίνοντας ότι αρκεί η εφαρμογή του νόμου 3919 για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων που ισχύει από το Σάββατο (2/7).
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι το μόνο που απομένει είναι η έκδοση υπουργικής απόφασης, που θα θέτει τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη χορήγηση νέων αδειών και η οποία θα έχει τεθεί σε ισχύ εντός τριμήνου.
Ο υπουργός είπε ότι το ζήτημα της αξίας των αδειών είναι ένα αντικειμενικό, υπαρκτό και ανθρώπινο πρόβλημα, που δημιουργήθηκε από τις πολύχρονες στρεβλώσεις της λειτουργίας της αγοράς, όμως δεν μπορεί το επάγγελμα να παραμείνει κλειστό γι' αυτό το λόγο.
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν αιτήσεις στους Καλλικρατικούς Δήμους- και στην Περιφέρεια στις περιπτώσεις της Αττικής και της Θεσσαλονίκης-, ενώ το κόστος της άδειας, "θα ανταποκρίνεται σε μια ανταποδοτική λογική".
Και κατέληξε λέγοντας: "Στο τέλος η Αθήνα θα έχει μόνο όσα ταξί χωράει".
nooz.gr
Ο υπουργός Μεταφορών απέσυρε το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, που είχε ετοιμάσει ο κ. Ρέππας, το οποίο έθετε μεταβατική περίοδο και προϋποθέσεις για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί, κρίνοντας ότι αρκεί η εφαρμογή του νόμου 3919 για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων που ισχύει από το Σάββατο (2/7).
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι το μόνο που απομένει είναι η έκδοση υπουργικής απόφασης, που θα θέτει τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη χορήγηση νέων αδειών και η οποία θα έχει τεθεί σε ισχύ εντός τριμήνου.
Ο υπουργός είπε ότι το ζήτημα της αξίας των αδειών είναι ένα αντικειμενικό, υπαρκτό και ανθρώπινο πρόβλημα, που δημιουργήθηκε από τις πολύχρονες στρεβλώσεις της λειτουργίας της αγοράς, όμως δεν μπορεί το επάγγελμα να παραμείνει κλειστό γι' αυτό το λόγο.
Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν αιτήσεις στους Καλλικρατικούς Δήμους- και στην Περιφέρεια στις περιπτώσεις της Αττικής και της Θεσσαλονίκης-, ενώ το κόστος της άδειας, "θα ανταποκρίνεται σε μια ανταποδοτική λογική".
Και κατέληξε λέγοντας: "Στο τέλος η Αθήνα θα έχει μόνο όσα ταξί χωράει".
nooz.gr