«Γρίφος» η συμμετοχή της Cosco
Σε νέα παράταση του διαγωνισµού για την κατασκευή του εµπορευµατικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο οδηγήθηκε η ΓΑΙΑΟΣΕ, ενώ σε θρίλερ εξελίσσεται η συµµετοχή της κινεζικής Cosco.
Την Δευτέρα έληξε η προθεσµία της τέταρτης κατά σειρά παράτασης που είχε δοθεί για την εκδήλωση ενδιαφέροντος, χωρίς να υπάρξει κάποιο αποτέλεσµα.
Έτσι, η ΓΑΙΑΟΣΕ ανακοίνωσε μία νέα -τρίµηνη αυτήν τη φορά- παράταση, ορίζοντας ως νέα καταληκτική ηµεροµηνία την 27η Ιουνίου.
Η ΓΑΙΑΟΣΕ επικαλείται «τις σηµαντικές εξελίξεις στη δοµή του οµίλου του ΟΣΕ», καθώς και την ανάγκη «να δοθεί περισσότερος χρόνος στους ενδιαφεροµένους για την αρτιότερη προετοιµασία των φακέλων προσφορών».
Περίπου ένα χρόνο µετά την έναρξη της διαδικασίας του συγκεκριµένου διαγωνισµού, φαίνεται να αλλάζει ο αρχικός σχεδιασµός. Ο νέος σχεδιασµός έχει στόχο να συνδέσει την υπόθεση των logistics µε αυτή των εµπορευµατικών σιδηροδροµικών µεταφορών.
«Γρίφο» αποτελεί και η στάση της κινεζικής πλευράς και το μόνο βέβαιο είναι ότι η Cosco διεκδικεί τη δηµιουργία ζώνης ελεύθερου εµπορίου και µεταποιητικής δραστηριότητας στην περιοχή του Θριασίου, καθώς και να µη συµµετέχει µε ποσοστό άνω του 5% στο σχήµα η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Ο διαγωνισμός προβλέπει ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ θα συμμετέχει με ποσοστό 15% και η Cosco θεωρεί ότι το ποσοστό της πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο ή και να μηδενιστεί τελείως, κυρίως για λόγους ανταγωνισμού.
Η Cosco έχει ζητήσει ο παραχωρησιούχος να έχει δικαίωμα προτίμησης, ενώ σημαντικό για την κινεζική εταιρεία είναι και το θέμα λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ του Εμπορευματικού Κέντρου και του λιμανιού του Πειραιά.
ta nea
Σε νέα παράταση του διαγωνισµού για την κατασκευή του εµπορευµατικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο οδηγήθηκε η ΓΑΙΑΟΣΕ, ενώ σε θρίλερ εξελίσσεται η συµµετοχή της κινεζικής Cosco.
Την Δευτέρα έληξε η προθεσµία της τέταρτης κατά σειρά παράτασης που είχε δοθεί για την εκδήλωση ενδιαφέροντος, χωρίς να υπάρξει κάποιο αποτέλεσµα.
Έτσι, η ΓΑΙΑΟΣΕ ανακοίνωσε μία νέα -τρίµηνη αυτήν τη φορά- παράταση, ορίζοντας ως νέα καταληκτική ηµεροµηνία την 27η Ιουνίου.
Η ΓΑΙΑΟΣΕ επικαλείται «τις σηµαντικές εξελίξεις στη δοµή του οµίλου του ΟΣΕ», καθώς και την ανάγκη «να δοθεί περισσότερος χρόνος στους ενδιαφεροµένους για την αρτιότερη προετοιµασία των φακέλων προσφορών».
Περίπου ένα χρόνο µετά την έναρξη της διαδικασίας του συγκεκριµένου διαγωνισµού, φαίνεται να αλλάζει ο αρχικός σχεδιασµός. Ο νέος σχεδιασµός έχει στόχο να συνδέσει την υπόθεση των logistics µε αυτή των εµπορευµατικών σιδηροδροµικών µεταφορών.
«Γρίφο» αποτελεί και η στάση της κινεζικής πλευράς και το μόνο βέβαιο είναι ότι η Cosco διεκδικεί τη δηµιουργία ζώνης ελεύθερου εµπορίου και µεταποιητικής δραστηριότητας στην περιοχή του Θριασίου, καθώς και να µη συµµετέχει µε ποσοστό άνω του 5% στο σχήµα η ΓΑΙΑΟΣΕ.
Ο διαγωνισμός προβλέπει ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ θα συμμετέχει με ποσοστό 15% και η Cosco θεωρεί ότι το ποσοστό της πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο ή και να μηδενιστεί τελείως, κυρίως για λόγους ανταγωνισμού.
Η Cosco έχει ζητήσει ο παραχωρησιούχος να έχει δικαίωμα προτίμησης, ενώ σημαντικό για την κινεζική εταιρεία είναι και το θέμα λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ του Εμπορευματικού Κέντρου και του λιμανιού του Πειραιά.
ta nea