e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Γιώργος Χειμωνέτος: «Έχασα 100 εκατομμύρια μέσα σε μια νύχτα»


Όπως παραδέχεται και ο ίδιος, η οικονομική κρίση, για τον Γιώργο Χειμωνέτο δεν είναι τώρα αφού για εκείνον ήρθε πολύ νωρίτερα από ό,τι για ολόκληρη την Ελλάδα... «Έχασα 100 εκατομμύρια μέσα σε μια νύχτα. Έχασα τα πάντα από τη μία στιγμή στην άλλη» παραδέχεται το πρώην μοντέλο...



...και επιχειρηματίας ο οποίος στο παρελθόν, όπως εξηγεί, έχασε πάρα πολλά χρήματα από μία επιχειρηματική του δραστηριότητα η οποία δεν πήγε καθόλου καλά. «Για μένα η οικονομική κρίση ήταν το 2000, όχι τώρα. Ζορίστηκα πάρα πολύ. Ήμουν στην αβεβαιότητα» αποκαλύπτει ο ίδιος. Ο Γιώργος Χειμωνέτος όμως αναφέρεται και στα... κακώς κείμενα της ζωής που έχει ζήσει μέχρι τώρα: «Και όταν έκανα μόντελινγκ και ποδηλασία, άκουγα τα ‘εξ αμάξης». Μάλλον τίποτα δεν του χαρίστηκε αφού γυρνώντας τον χρόνο πίσω, θυμάται: «Ήμουν στην Αθήνα σπούδαζα και την έβγαζα με τρία ταψιά φαγητό για ένα μήνα, που μου έστελνε η μητέρα μου από τη Ρόδο». Ο επιχειρηματίας επίσης αποκαλύπτει και μία πολύ τρυφερή πλευρά του εαυτού του και του συναισθηματικού του κόσμου καθώς μιλά για δύο ανθρώπους που αγάπησε πολύ: «Για μένα δεν έχουν πεθάνει οι γονείς μου. Καταρχάς ακόμα νιώθω ότι ‘λογοδοτώ’ σε εκείνους».
Τέλος, ο Γιώργος Χειμωνέτος δεν παραλείπει να μιλήσει και για μία πρώην αγαπημένη του, η οποία τώρα ζει την απόλυτη ευτυχία στο πλευρό του συντρόφου της και της κόρης που έχουν αποκτήσει. Ο λόγος βέβαια για την Κάτια Ζυγούλη με την οποία ο Γιώργος Χειμωνέτος υπήρξαν για αρκετό διάστημα ζευγάρι. Τι λέει όμως ο ίδιος για την γυναίκα με την οποία κάποτε μοιραζόταν τα πάντα; «Με την Κάτια είχαμε μία πολύ καλή σχέση. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο... Δεν έχει τύχει τα τελευταία χρόνια να συναντηθούμε. Είναι φίλοι μου όμως ο Σάκης και η Κάτια. Χαίρομαι γιατί έχουν μία πολύ καλή οικογένεια. Φαίνονται πολύ δεμένοι και ταιριαστοί». Στο τέλος της συνέντευξής του, ο Γιώργος Χειμωνέτος παραδέχεται: «Έχω πραγματοποιήσει κάθε φαντασίωση που μπορεί να έχει σκεφτεί άνδρας».

Πηγή: ΕΓΩ