e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ο γκέι σκύλος του Robin Williams!

Ο 60χρονος Robin Williams πρόσφατα μετακόμισε με τη γυναίκα του και το κατοικίδιό τους στο San Francisco. Εκεί ο ηθοποιός μπορεί να απολαμβάνει τη θάλασσα, να νιώθει ελεύθερος και να κάνει βόλτες με τον σκύλο του… τον γκέι σκύλο του!

«Κάνω θαλάσσιο ποδήλατο και καγιάκ και πολύωρους περιπάτους στο βουνό», δήλωσε στην εφημερίδα Irish Independent. «Αυτές τις ώρες φιλοσοφώ και το βρίσκω πολύ θεραπευτικό».

«Έχω επίσης ένα γκέι σκύλο, τον Leonard», είπε ο Williams με το χαρακτηριστικό του χιούμορ. «Μου αρέσει να κάνω βόλτα μαζί του, αφού προσωπικά νιώθω πολύ σίγουρος για τη σεξουαλικότητά μου. Έχει ένα φίλο, με τον οποίο σκοπεύουν να υιοθετήσουν ένα σιαμέζικο γατάκι. Είμαστε πολύ μοντέρνοι»!

Επίσης, αποκάλυψε ότι δεν σχεδιάζει να εμφανιστεί σε κανένα τηλεοπτικό σήριαλ, κάνοντας παράλληλα τη σάτιρά του για τα reality shows της Αμερικής: «Ποτέ δεν μου πρότειναν να συμμετέχω σε εκπομπές, όπως το I'm a Celebrity . . . Get Me Out of Here!, οπότε υποθέτω ότι η καριέρα μου πάει κατά διαόλου».
nooz.gr