Με μειωμένο προϋπολογισμό θα περάσουν οι Έλληνες καταναλωτές την περίοδο των εορτών.
Από έρευνα της εταιρείας Deloitte, η οποία αποτελεί τη 14η κατά σειρά, που πραγματοποιεί σχετικά με την αγοραστική πρόθεση των Ευρωπαίων καταναλωτών κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, καταδεικνύεται ότι οι Έλληνες είναι οι πιο απογοητευμένοι καταναλωτές, σε σύγκριση με το υπόλοιπο δείγμα και σε σχέση με την κατάσταση της οικονομίας.
Ποσοστό 92%, σύμφωνα με την έρευνα, υποστηρίζουν ότι η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση και 81% δηλώνουν ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική τους δύναμη.
Το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, συμπεραίνει η έρευνα, θα οδηγήσει τους Έλληνες να προβούν σε περαιτέρω περικοπή του ήδη -από πέρυσι- μειωμένου χριστουγεννιάτικου προϋπολογισμού τους, κατά 22%.
Συγκρατημένοι και πολύ περιορισμένοι
Σε αυτό το πλαίσιο, οι καταναλωτές στην Ελλάδα θα είναι πιο συγκρατημένοι, προετοιμασμένοι να προσφέρουν δώρα σε μικρότερο αριθμό ατόμων, λιγότερο παρορμητικοί αλλά και προσεκτικοί ως προς τις τιμές και τη χρηστικότητα των δώρων και των προϊόντων, που πρόκειται να αγοράσουν.
Ειδικότερα, οι Έλληνες φαίνεται ότι θα περιορίσουν τη χρήση της πίστωσης, θα αγοράσουν προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση και θα στραφούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Την ίδια στιγμή, είναι προετοιμασμένοι να περικόψουν τις δαπάνες τους για ένδυση (87%), τις εξόδους για φαγητό (86%), τα οικιακά αγαθά -όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές έπιπλα- (83%) και τη διασκέδαση (80%). Λιγότερο διατεθειμένοι φαίνονται οι Έλληνες να περικόψουν τα έξοδά τους σε τρόφιμα.
dealnews.gr
Από έρευνα της εταιρείας Deloitte, η οποία αποτελεί τη 14η κατά σειρά, που πραγματοποιεί σχετικά με την αγοραστική πρόθεση των Ευρωπαίων καταναλωτών κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, καταδεικνύεται ότι οι Έλληνες είναι οι πιο απογοητευμένοι καταναλωτές, σε σύγκριση με το υπόλοιπο δείγμα και σε σχέση με την κατάσταση της οικονομίας.
Ποσοστό 92%, σύμφωνα με την έρευνα, υποστηρίζουν ότι η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση και 81% δηλώνουν ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική τους δύναμη.
Το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, συμπεραίνει η έρευνα, θα οδηγήσει τους Έλληνες να προβούν σε περαιτέρω περικοπή του ήδη -από πέρυσι- μειωμένου χριστουγεννιάτικου προϋπολογισμού τους, κατά 22%.
Συγκρατημένοι και πολύ περιορισμένοι
Σε αυτό το πλαίσιο, οι καταναλωτές στην Ελλάδα θα είναι πιο συγκρατημένοι, προετοιμασμένοι να προσφέρουν δώρα σε μικρότερο αριθμό ατόμων, λιγότερο παρορμητικοί αλλά και προσεκτικοί ως προς τις τιμές και τη χρηστικότητα των δώρων και των προϊόντων, που πρόκειται να αγοράσουν.
Ειδικότερα, οι Έλληνες φαίνεται ότι θα περιορίσουν τη χρήση της πίστωσης, θα αγοράσουν προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση και θα στραφούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Την ίδια στιγμή, είναι προετοιμασμένοι να περικόψουν τις δαπάνες τους για ένδυση (87%), τις εξόδους για φαγητό (86%), τα οικιακά αγαθά -όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές έπιπλα- (83%) και τη διασκέδαση (80%). Λιγότερο διατεθειμένοι φαίνονται οι Έλληνες να περικόψουν τα έξοδά τους σε τρόφιμα.
dealnews.gr