Το ενδιαφέρον των γερμανικών εταιρειών για την Ελλάδα επισημαίνει σε σημερινό της άρθρο η Wall Street Journal επικαλούμενη την πώληση του επιπλέον 10% του ΟΤΕ στο γερμανικό όμιλο Deutsche Telecom με τίμημα ύψους σχεδόν 400 εκατ. ευρώ.
To εν λόγω άρθρο το οποίο έχει τίτλο «Κυνήγι ευκαιριών στην Ελλάδα», ξεκινάει με τη φράση «Η Ελλάδα πωλείται – φτηνά – και η Γερμανία αγοράζει», τονίζοντας τις αγοραστικές ευκαιρίες που κυνηγούν και αρπάζουν οι Γερμανοί από την Ελλάδα, την ώρα που η χώρα προσπαθεί να πουλήσει περιουσιακά στοιχεία προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα χρέους της.
«Η αγορά του ΟΤΕ αποτελεί κλοπή συγκριτικά με τα σχεδόν 4 δισ ευρώ που έδωσε η γερμανική εταιρεία το 2008 για να συγκεντρώσει μερίδιο 30%, επισημαίνει το άρθρο.
Όπως εξηγεί η WSJ, τα 400 εκατ. ευρώ που πλήρωσε η DT ήταν ευκαιρία μπροστά στα σχεδόν 4 δισ. ευρώ που έχει δαπανήσει από το 2008 για να αποκτήσει το 30% του ΟΤΕ.
Παράλληλα, η εφημερίδα αναφέρει το ενδιαφέρον που δείχνουν και άλλες γερμανικές εταιρείες για την Ελλάδα, όπως για παράδειγμα η Fraport για την αγορά του 55% του Διεθνούς Αεροδρομίου των Αθηνών.
Ενδιαφέρον υπάρχει όμως και από εταιρείες άλλων χωρών, ειδικά όταν οι τιμές των προσφερόμενων περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου είναι πολύ χαμηλές. Η τσεχική CEZ έχει δηλώσει ότι θα εξέταζε πιθανές αγορές μονάδων ηλεκτροπαραγωγής, την ώρα που η Αθήνα αναζητά αγοραστή για το 17% της ΔΕΗ.
Βέβαια, η WSJ μιλά και για εταιρείες που θέλουν να αποχωρήσουν από την Ελλάδα, επικαλούμενη δηλώσεις εκπροσώπου της Hochtief, σύμφωνα με τις οποίες, η γερμανική κατασκευαστική έχει εξετάσει κάποια μορφή πώλησης ή δημόσιας εγγραφής των δραστηριοτήτων της στη χώρα. Η Hochtief κατέχει το 40% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και μερίδια σε δύο μεγάλα projects αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα.
dealnews.gr
To εν λόγω άρθρο το οποίο έχει τίτλο «Κυνήγι ευκαιριών στην Ελλάδα», ξεκινάει με τη φράση «Η Ελλάδα πωλείται – φτηνά – και η Γερμανία αγοράζει», τονίζοντας τις αγοραστικές ευκαιρίες που κυνηγούν και αρπάζουν οι Γερμανοί από την Ελλάδα, την ώρα που η χώρα προσπαθεί να πουλήσει περιουσιακά στοιχεία προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα χρέους της.
«Η αγορά του ΟΤΕ αποτελεί κλοπή συγκριτικά με τα σχεδόν 4 δισ ευρώ που έδωσε η γερμανική εταιρεία το 2008 για να συγκεντρώσει μερίδιο 30%, επισημαίνει το άρθρο.
Όπως εξηγεί η WSJ, τα 400 εκατ. ευρώ που πλήρωσε η DT ήταν ευκαιρία μπροστά στα σχεδόν 4 δισ. ευρώ που έχει δαπανήσει από το 2008 για να αποκτήσει το 30% του ΟΤΕ.
Παράλληλα, η εφημερίδα αναφέρει το ενδιαφέρον που δείχνουν και άλλες γερμανικές εταιρείες για την Ελλάδα, όπως για παράδειγμα η Fraport για την αγορά του 55% του Διεθνούς Αεροδρομίου των Αθηνών.
Ενδιαφέρον υπάρχει όμως και από εταιρείες άλλων χωρών, ειδικά όταν οι τιμές των προσφερόμενων περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου είναι πολύ χαμηλές. Η τσεχική CEZ έχει δηλώσει ότι θα εξέταζε πιθανές αγορές μονάδων ηλεκτροπαραγωγής, την ώρα που η Αθήνα αναζητά αγοραστή για το 17% της ΔΕΗ.
Βέβαια, η WSJ μιλά και για εταιρείες που θέλουν να αποχωρήσουν από την Ελλάδα, επικαλούμενη δηλώσεις εκπροσώπου της Hochtief, σύμφωνα με τις οποίες, η γερμανική κατασκευαστική έχει εξετάσει κάποια μορφή πώλησης ή δημόσιας εγγραφής των δραστηριοτήτων της στη χώρα. Η Hochtief κατέχει το 40% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και μερίδια σε δύο μεγάλα projects αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα.
dealnews.gr