e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Αντιστέκονται στην κρίση τα γυναικεία περιοδικά

Tη ναυαρχίδα όλων των μεγάλων εκδοτικών οργανισμών εξακολουθούν να αποτελούν οι γυναικείοι τίτλοι, έχοντας ψήφο εμπιστοσύνης από αναγνώστριες και διαφημιζόμενους. Τα γυναικεία περιοδικά αποτελούσαν ανέκαθεν ναυαρχίδα των μεγαλύτερων εκδοτικών ομίλων της χώρας μας και φαίνεται ότι συνεχίζουν να αποτελούν τον στυλοβάτη τους, ακόμα και σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς για τον περιοδικό τύπο.


Φαίνεται ότι, η σχέση των γυναικών με τα αγαπημένα τους έντυπα έχει χτιστεί σε γερά θεμέλια, ενώ και η πιστότητα στους τίτλους κινείται σε ιδιαίτερα ικανοποιητικά επίπεδα, για τα δεδομένα μάλιστα της εποχής.

Και μπορεί οι κυκλοφορίες να μην καταφέρvουν να αγγίξουν τα επίπεδα των 75.000 ή των 85.000 τευχών που απολάμβαναν ορισμένοι τίτλοι πριν από πέντε χρόνια για παράδειγμα, ωστόσο οι περισσότεροι εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να σημειώνουν κυκλοφορίες που ξεπερνούν τις 50.000 ευρώ, καθιστώντας τις επιδόσεις αυτές, τις καλύτερες του περιοδικού τύπου.

Τις υψηλότερες κυκλοφορίες σημειώνουν κατά κύριο λόγο τα pocket περιοδικά (λόγω και τιμής προφανώς...). Ωστόσο, τον περασμένο Απρίλιο είχαμε την ανατροπή από το Elle του Πήγασου, το οποίο σημειώνει πολύ καλές επιδόσεις το τελευταίο δίμηνο (Μάρτιος - Απρίλιος).

Το Elle, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρακτορείου Άργος κατάφερε να ξεπεράσει τις 55.000 ευρώ, επίδοση ρεκόρ του τετραμήνου για περιοδικό «κανονικού μεγέθους» και να χριστεί «πρωταθλητής» τον Απρίλιο, με 59.460 τεύχη, σε απόσταση αναπνοής από το Mirror του ομίλου Αττικών Εκδόσεων η κυκλοφορία του οποίου διαμορφώθηκε στα 59.080 τεύχη.

Τον ίδιο μήνα, το Cosmopolitan του ΔΟΛ ξεπέρασε τις 57.000 τεύχη, το Lucky του ομίλου Λυμπέρη πούλησε 51.130 τεύχη, ενώ η κυκλοφορία του Glamour τoυ ίδιου ομίλου διαμορφώθηκε στα 50.620 τεύχη. Η καλύτερη επίδοση τετραμήνου πάντως σημειώθηκε από το Glamour τον Φεβρουάριο, καθώς πούλησε 62.060 τεύχη.

Σίγουρα, οι πωλήσεις των περιοδικών αυτή τη χρονιά είναι αρκετά μειωμένες σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες, ωστόσο είναι ικανοποιητικό το γεγονός ότι αντιστέκονται σθεναρά στην κρίση του περιοδικού τύπου.


Πηγή: Marketing Week