e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Michael Douglas: "Νίκησα τον καρκίνο"

Οι τελευταίοι έξι μήνες ήταν επώδυνοι για τον Michael Douglas, ο οποίος τον περασμένο Αύγουστο είχε ανακοινώσει ότι πάσχει από προχωρημένο στάδιο καρκίνου του λάρυγγα. Παρά τις εξαντλητικές χημειοθεραπείες στις οποίες υποβλήθηκε, ο ηθοποιός ήταν αποφασισμένος να νικήσει τον καρκίνο και τα κατάφερε!"Νιώθω καλύτερα και ανακουφισμένος", δήλωσε ο 66χρονος σταρ του Hollywood στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη μετά τη θεραπεία στην εκπομπή 'Today Show' του Matt Lauer. "Οι πιθανότητες είναι με το μέρος μου τώρα που ο όγκος έφυγε και, από όσα έχω μάθει για την αρρώστια μου, μπορώ να πω ότι νίκησα τον καρκίνο", συμπλήρωσε.


Ο Douglas που φαινόταν να έχει πάρει βάρος από τις τελευταίες ισχνές εμφανίσεις του, ανέφερε ότι “έβαλε” 6 από τα 16 κιλά που έχασε το διάστημα της χημειοθεραπείας καθώς το τελευταίο διάστημα έτρωγε πολύ. "Ο όγκος εξαλείφθηκε. Αλλά ξέρετε, τώρα θα πρέπει να υποβάλλομαι σε εξετάσεις κάθε μήνα για να διατηρήσω την υγεία μου. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει πλήρης ίαση. Πιθανότατα θα χρειαστούν αρκετοί μήνες παρακολούθησης. Αλλά ήταν μία άγρια εξάμηνη διαδρομή", σημείωσε ο ηθοποιός και επισήμανε ότι άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόταν για την ζωή.

"Όταν περνάς κάτι τέτοιο έχεις μεγαλύτερη συνείδηση για το χρόνο που έχεις και για το πώς πρέπει να συνεχίσεις να τον γεμίζεις", είπε χαρακτηριστικά και δήλωσε ευγνώμων για τη συμπαράσταση των δικών του ανθρώπων. "Η επιρροή της οικογένειάς μου, των φίλων και των θαυμαστών μου με ακούμπησε όσο δεν φανταζόμουν ποτέ... μου έδωσαν μια νέα θεώρηση για το πόσο πολύτιμοι είναι", είπε.

Μάλιστα στο τέλος αποκάλυψε ότι ετοιμάζει την εμφάνισή του στην καινούρια ταινία του Steven Soderberg “Liberace”, στο ρόλο του ομώνυμου πιανίστα.


nooz.gr