Το
Facebook ξέρει ήδη από καιρό τι αρέσει στους χρήστες του και τώρα
αποφάσισε να μάθει και τι είναι αυτό που επιθυμούν, αφού σύμφωνα με διεθνή
πρακτορεία, ετοιμάζεται να "πατήσει" το ανάλογο κουμπί.
Πηγές που επικαλείται η Huffington Post αναφέρουν, ότι δίπλα στο Like σύντομα θα εμφανιστεί και το κουμπί Want, που θα αφορά στα προϊόντα που οι χρήστες επιθυμούν να αποκτήσουν.
Σκοπός ύπαρξης της νέας επιλογής είναι να συγκεντρωθούν τα online προς πώληση προϊόντα που αρέσουν στους χρήστες, με μακροπρόθεσμο στόχο το άνοιγμα του Facebook στις διαφημιστικές εταιρείες.
Ο προγραμματιστής Tom Waddington ανακάλυψε το Want κουμπί στο Facebook Javascript SDK αν και προς το παρόν παραμένει ανενεργό.
Πάντως, εάν τελικά προχωρήσει η κίνηση, αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στο Facebook στον χώρο της διαφήμισης, αφού όσο περισσότερα γνωρίζει για το τι θέλουν οι χρήστες, τόσο πιο εύκολο θα είναι να προσεγγίσει διαφημιστές.
Πηγή: Huffington Post
Πηγές που επικαλείται η Huffington Post αναφέρουν, ότι δίπλα στο Like σύντομα θα εμφανιστεί και το κουμπί Want, που θα αφορά στα προϊόντα που οι χρήστες επιθυμούν να αποκτήσουν.
Σκοπός ύπαρξης της νέας επιλογής είναι να συγκεντρωθούν τα online προς πώληση προϊόντα που αρέσουν στους χρήστες, με μακροπρόθεσμο στόχο το άνοιγμα του Facebook στις διαφημιστικές εταιρείες.
Ο προγραμματιστής Tom Waddington ανακάλυψε το Want κουμπί στο Facebook Javascript SDK αν και προς το παρόν παραμένει ανενεργό.
Πάντως, εάν τελικά προχωρήσει η κίνηση, αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στο Facebook στον χώρο της διαφήμισης, αφού όσο περισσότερα γνωρίζει για το τι θέλουν οι χρήστες, τόσο πιο εύκολο θα είναι να προσεγγίσει διαφημιστές.
Πηγή: Huffington Post