Στην κατάργηση του φόρου πολυτελείας για τα αυτοκίνητα υψηλής εργοστασιακής αξίας οδηγείται το Υπουργείο Οικονομικών μετά και τις πιέσεις από την Κομισιόν.
Μιλώντας στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου, ανέφερε: «Προς αποφυγή έναρξης διαδικασίας παράβασης κατά της Ελλάδας, έχει γίνει επεξεργασία σχεδίου διάταξης για την κατάργηση της επιβολής του φόρου πολυτελείας στα επιβατικά αυτοκίνητα».
η επιβολή του συγκεκριμένου φόρου, δεν επέφερε τις προβλεπόμενες εισπράξεις, αντιθέτως γονάτισε την Αγορά αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, ο φόρος πολυτελείας απέδωσε μόλις 22,9 εκατ. ευρώ το 2010 και 7,8 εκατ. ευρώ το 2011.
Ο φόρος επιβλήθηκε το 2010 σε αυτοκίνητα μεγάλης εργοστασιακής αξίας -από 20.000 ευρώ και πάνω για τα καινούρια και από 16.000 ευρώ και πάνω για τα μεταχειρισμένα-, με συντελεστές που κυμαίνονταν από 10% έως και 40%.
Από το 2010 με φόρο πολυτελείας 10% επιβαρύνεται σειρά προϊόντων, από κοσμήματα, μεταξωτά χαλιά, δέρματα ερπετών και γουναρικά, μέχρι θαλαμηγοί, σκάφη αναψυχής και αθλητισμού.
dealnews.gr
Μιλώντας στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου, ανέφερε: «Προς αποφυγή έναρξης διαδικασίας παράβασης κατά της Ελλάδας, έχει γίνει επεξεργασία σχεδίου διάταξης για την κατάργηση της επιβολής του φόρου πολυτελείας στα επιβατικά αυτοκίνητα».
η επιβολή του συγκεκριμένου φόρου, δεν επέφερε τις προβλεπόμενες εισπράξεις, αντιθέτως γονάτισε την Αγορά αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, ο φόρος πολυτελείας απέδωσε μόλις 22,9 εκατ. ευρώ το 2010 και 7,8 εκατ. ευρώ το 2011.
Ο φόρος επιβλήθηκε το 2010 σε αυτοκίνητα μεγάλης εργοστασιακής αξίας -από 20.000 ευρώ και πάνω για τα καινούρια και από 16.000 ευρώ και πάνω για τα μεταχειρισμένα-, με συντελεστές που κυμαίνονταν από 10% έως και 40%.
Από το 2010 με φόρο πολυτελείας 10% επιβαρύνεται σειρά προϊόντων, από κοσμήματα, μεταξωτά χαλιά, δέρματα ερπετών και γουναρικά, μέχρι θαλαμηγοί, σκάφη αναψυχής και αθλητισμού.
dealnews.gr