e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Σoκ: Αποπειράθηκαν να βιάσουν γνωστό μοντέλο

Σoκ: Αποπειράθηκαν να βιάσουν το μοντέλο  Ίνα Παλαμά

Όλα συνέβησαν πριν περίπου δέκα μέρες όταν το μοντέλο Ίνα Παλαμά βρισκόταν στο Βερολίνο για τις ανάγκες μιας φωτογράφησης. Το κορίτσι είχε κλείσει την δουλειά μέσω του πρακτορείου της για το πολύ γνωστό περιοδικό noise.


Η φωτογράφηση διήρκησε τέσσερις μέρες καθώς οι λήψεις ήταν πολλές και με διαφορετικό concept η καθεμία. Όλα πήγαιναν σύμφωνα με το πρόγραμμα και οι παραγωγοί και οι συνεργάτες του περιοδικού δήλωναν πολύ ικανοποιημένοι από τον επαγγελματισμό του μοντέλου. Η ίδια η Ίνα μιλώντας αποκλειστικά στο gossip-tv.gr αναφέρει «Δύο μέρες πριν την ολοκλήρωση της φωτογράφησης παίρνω το μετρό με τον στυλίστα για να επιστρέψω στο ξενοδοχείο. Δυστυχώς για μένα, έπρεπε να κατέβω στη στάση του μετρό όπου ήταν το ξενοδοχείο μου μόνη μου αλλά δεν έδωσα πολλη σημασία αφού από τον σταθμό μέχρι το ξενοδοχείο θα έπρεπε να διανύσω 200 μέτρα. Να σημειώσω ότι η περιοχή όπου και βρισκόταν το ξενοδοχείο μου, θεωρείται κακόφημη. Ξαφνικά τρείς περίεργοι τύποι άρχισαν να μου μιλούν περίεργα μέχρι την στιγμή που άπλωσαν χέρι πάνω μου. Νόμιζα πώς επρόκειτο για ληστές. Αλλά μετά κατάλαβα ότι είχαν άλλο σκοπό. Σοκαρίστηκα και άρχισα να φωνάζω. Ευτυχώς για μένα εκείνη την ώρα πέρναγε ένα παλικάρι, μάλλον Τούρκος και τους απώθησε. Ένιωσα να με αγγίζουν σε όλο μου το κορμί». Το μοντέλο σοκαρισμένο αμέσως μετά ζήτησε από την reception του ξενοδοχείου να καλέσει την αστυνομία, όπου τελικώς κατέθεσε ό,τι έζησε στους αστυνομικούς. Η μήνυσή της εκκρεμεί καθώς όπως μας είπε, δεν ήταν το πρώτο περιστατικό της συγκεκριμένης συμμορίας που δρα στην συγκεκριμένη περιοχή του Βερολίνου.

Πηγή: gossip-tv.gr