Μία... διαφορετική πρόταση για την ενίσχυση της
προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με απλές και ανέξοδες λύσεις
προωθεί ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Ο ΣΕΤΕ προχωρά σε μια συντονισμένη ενέργεια επικοινωνίας, με στόχο να προβληθεί η Ελλάδα μέσα από τους ίδιους τους επισκέπτες της με τη συνεργασία των μελών του.
Συγκεκριμένα, μέσω επιστολής, την οποία κάθε ξενοδοχείο και επιχείρηση ενοικιαζόμενων δωματίων θα τοποθετεί στο δωμάτιο λίγο πριν την αναχώρηση του κάθε πελάτη, θα τον ευχαριστεί για την επιλογή του και θα τον καλεί να διαφημίσει την Ελλάδα επιστρέφοντας στη χώρα του, χρησιμοποιώντας τα social media και μεταφέροντας τις θετικές του εμπειρίες σε φίλους και γνωστούς.
Η συγκεκριμένη επιστολή έχει μεταφραστεί σε 19 γλώσσες (Αγγλικά, Αλβανικά, Αραβικά, Βουλγάρικα, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά, Ιταλικά, Κινέζικα, Νορβηγικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρουμάνικα, Ρώσικα, Σέρβικα, Σουηδικά, Τούρκικα και Τσέχικα).
dealnews.gr