Διαφωνία μεταξύ της τρόικας και του υπουργού Μεταφορών Μάκη Βορίδη σημειώθηκε την Τετάρτη αναφορικά με τον τρόπο απελευθέρωσης στα φορτηγά.
Συγκεκριμένα, η τρόικα δεν δέχεται την απαγόρευση δραστηριοποίησης μεταφορέων τρίτων χωρών στην ελληνική αγορά, ενώ από την πλευρά του το υπουργείο επιτρέπει - με ρύθμιση - μόνο σε εταιρίες της ΕΕ να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σημείο ανατρέπει τον νόμο Ρέππα, ο οποίος αφήνει την ελληνική αγορά πλήρως ελεύθερη σε κάθε ημεδαπή ή αλλοδαπή εταιρία, αλλά και το νομοσχέδιο Ραγκούση που επιτάχυνε το άνοιγμα της εν λόγω αγοράς.
Όπως σημειώνουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών η τρόικα θεωρεί ότι η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει να αποσυρθεί, όμως η ηγεσία του υπουργείου πιστεύει ότι αποτελεί το μοναδικό ανάχωμα στον αθέμιτο ανταγωνισμό των μεταφορέων τρίτων χωρών, όπως η Τουρκία και η Αλβανία, που υφίστανται οι αυτοκινητιστές στη χώρα μας.
nooz.gr
Συγκεκριμένα, η τρόικα δεν δέχεται την απαγόρευση δραστηριοποίησης μεταφορέων τρίτων χωρών στην ελληνική αγορά, ενώ από την πλευρά του το υπουργείο επιτρέπει - με ρύθμιση - μόνο σε εταιρίες της ΕΕ να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σημείο ανατρέπει τον νόμο Ρέππα, ο οποίος αφήνει την ελληνική αγορά πλήρως ελεύθερη σε κάθε ημεδαπή ή αλλοδαπή εταιρία, αλλά και το νομοσχέδιο Ραγκούση που επιτάχυνε το άνοιγμα της εν λόγω αγοράς.
Όπως σημειώνουν κύκλοι του υπουργείου Υποδομών η τρόικα θεωρεί ότι η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει να αποσυρθεί, όμως η ηγεσία του υπουργείου πιστεύει ότι αποτελεί το μοναδικό ανάχωμα στον αθέμιτο ανταγωνισμό των μεταφορέων τρίτων χωρών, όπως η Τουρκία και η Αλβανία, που υφίστανται οι αυτοκινητιστές στη χώρα μας.
nooz.gr