Ανοίγει και επισήμως η αυλαία της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς από σήμερα στις δύο πόλεις θα κυκλοφορούν κανονικά τα πετρελαιοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα μετά από τη δημοσίευση στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης του σχετικού νόμου.
Ο νόμος προβλέπει την άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης στα αστικά κέντρα αποκλειστικά για οχήματα με κινητήρες diesel προδιαγραφών Euro 5 ή Euro 6.
Οι πετρελαιοκινητήρες προδιαγραφών Euro 5 και Euro 6 καταναλώνουν τουλάχιστον 30% λιγότερο καύσιμο ενώ αντίστοιχα μειωμένες είναι και οι εκπομπές CO2. Οι εν λόγω κινητήρες έχουν επίσης μικρότερες απαιτήσεις συντήρησης, μεγάλη διάρκεια ζωής ενώ θεωρούνται και πολύ αποδοτικοί.
Με την άρση της απαγόρευσης χρήσης πετρελαίου στα αστικά κέντρα ικανοποιείται ένα από τα βασικά αιτήματα των εισαγωγέων αυτοκινήτων, καθώς σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις δεν υφίσταται ο συγκεκριμένος περιορισμός.
Η Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό κράτος-μέλος της ΕΕ στο οποίο απαγορευόταν η χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Είναι ενδεικτικό πως τη στιγμή που το 51% των συνολικών ταξινομήσεων στην ΕΕ αφορά σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, στην Ελλάδα, μόλις το 4% των συνολικών ταξινομήσεων αφορά σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
dealnews.gr
Ο νόμος προβλέπει την άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης στα αστικά κέντρα αποκλειστικά για οχήματα με κινητήρες diesel προδιαγραφών Euro 5 ή Euro 6.
Οι πετρελαιοκινητήρες προδιαγραφών Euro 5 και Euro 6 καταναλώνουν τουλάχιστον 30% λιγότερο καύσιμο ενώ αντίστοιχα μειωμένες είναι και οι εκπομπές CO2. Οι εν λόγω κινητήρες έχουν επίσης μικρότερες απαιτήσεις συντήρησης, μεγάλη διάρκεια ζωής ενώ θεωρούνται και πολύ αποδοτικοί.
Με την άρση της απαγόρευσης χρήσης πετρελαίου στα αστικά κέντρα ικανοποιείται ένα από τα βασικά αιτήματα των εισαγωγέων αυτοκινήτων, καθώς σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις δεν υφίσταται ο συγκεκριμένος περιορισμός.
Η Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό κράτος-μέλος της ΕΕ στο οποίο απαγορευόταν η χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Είναι ενδεικτικό πως τη στιγμή που το 51% των συνολικών ταξινομήσεων στην ΕΕ αφορά σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, στην Ελλάδα, μόλις το 4% των συνολικών ταξινομήσεων αφορά σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
dealnews.gr