e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

O Rafael Nadal μοντέλο του Armani

Μετά τη σέξι φωτογράφιση της Rihanna για τα εσώρουχα του Armani, ήρθε η σειρά του Rafael Nadal, ο οποίος πήρε επάξια τη σκυτάλη από τον Cristiano Ronaldo, ως πρόσωπο, ή μάλλον σώμα της διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου.

Ο 24χρονος Ισπανός τενίστας εντυπωσιάζει με τα φυσικά του προσόντα και αναστατώνει το γυναικείο πληθυσμό...

Ο υπ’ αριθμόν δύο καλύτερος τενίστας στον κόσμο, μπορεί να έχασε στον αγώνα τένις, στην αρχή του μήνα από τον Σέρβο αντίπαλό του Novak Djokovic, αλλά όταν πρόκειται για θέματα μόδας και modelling είναι σίγουρα ο νικητής.

"Η συνεργασία μου με τον οίκο Armani ήταν για μένα μια διαφορετική εμπειρία, ανακάλυψα κάτι καινούριο, η διαδικασία της φωτογράφησης ήταν απολαυστική και μου έδωσε μεγάλη χαρά", είπε χαρακτηριστικά ο σταρ του τένις.

Σε συνέντευξη στο περιοδικό Men’s Fitness o Nadal είπε ότι δεν ακολουθεί πάντα αυστηρή διατροφή. "Η διατροφή μου εξαρτάται από την χρονική περίοδο των αγώνων, αν δεν έχω μπροστά μου αγώνες δεν προσέχω τόσο πολύ, άλλωστε καταναλώνω απίστευτες θερμίδες παίζοντας τένις και κάνοντας γυμναστική".

Και πρόσθεσε: "Γενικά αποφεύγω τα βαριά και λιπαρά φαγητά αλλά δεν μπορώ να στερηθώ με τίποτα τη σοκολάτα".
nooz.gr