e-mail: dealnewsonline@gmail.com

powered by Agones.gr (livescore)

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Δυο μέτωπα ανοικτά για την κυβέρνηση - Στους δρόμους ιδιοκτήτες φορτηγών - "Θα κατεβάσουμε ρολά" απειλούν οι βενζινοπώλες

- Κρίσιμες διαπραγματεύσεις στα υπουργεία Μεταφορών και Ανάπτυξης

- Ετοιμοι να αποκλείσουν τη γέφυρα του Ρίου - Θα έρθουν και άλλα φορτηγά στην Αθήνα
- Φραγμός από τους αστυνομικούς από τα δυιλιστήρια του Σκαραμαγκά προς Αθήνα

Κρίσιμες συναντήσεις αυτή την ώρα στο υπουργείο Μεταφορών των ιδιοκτητών φορτηγών με την ηγεσία του υπουργείου. 'Οπως τονίζουν από την έκβαση της συνάντησης θα κριθεί αν θα τραβήξουν τις κινητοποιήσεις τους στα άκρα. Το υπουργείο Μεταφορών, απαντά οτι οι ιδιοκτήτες είναι ευπρόσδεκτοι, ωστόσο τονίζουν οτι το νομοσχέδιο δεν αλλάζει.
Ταυτόχρονα, κρίσιμη η συνάντηση έχουν βενζινοπώλες στο υπουργείο Ανάπτυξης. Ζητούν την άμεση επιβολή πλαφόν σε όλα τα στάδια (διυλιστήρια, έμποροι, πρατήρια) ή άμεση απόσυρση του μέτρου από τα πρατήρια.
Αν το αίτημα δεν γίνει δεκτό οι βενζινοπώλες Θεσσαλονίκης και Κρήτης απειλούν με λουκέτο από αύριο.
Η συντριπτική πλειοψηφία των πρατηριούχων όμως δεν θέτει θέμα απεργίας και έτσι όλα δείχνουν ότι η διάσπαση θα κρατήσει ανοιχτά τα βενζινάδικα.


Το “μέτωπο” των φορτηγών

Πορεία επιχειρησαν να ξεκινήσουν λίγο πριν τις 10 οι ιδιοκτήτες φορτηγών πρός το κέντρο της Αθήνας όμως τα ΜΑΤ τους έκλεισαν το δρόμο.
Η επίταξη είναι κατά τα άλλα σε σε ισχύ, όμως οι ιδιοκτήτες φορτηγών παραμένουν (με το τρικ δεν απεργούμε, αλλά απέχουμε) στην άκρη του δρόμου.

Το αποτέλεσμα είναι χιλιάδες πολίτες από το πρωί να ταλαιπωρούνται. Από τον Πειραιά ξεκινούσε η ουρά στην άνοδο της Κηφισού, έμφραγμα και σε όλους τους κάθετους δρόμους, ενώ η εικόνα στη λεωφόρο Σχιστού και την εθνική στο Χαϊδάρι θύμιζε... πάρκινγκ. Η τροχαία που φυσικά δεν είχε καμία εισαγγελική εντολή ήταν απλά σε ρόλο... παρατηρητή.
Μάλιστα, στα διόδια της Αττικής οδού στη Μεταμόρφωση, είχε στήσει και μπλόκο για... κλήσεις (!) στους ταλαιπωρημένους οδηγούς!
Την ίδια ώρα οι οδηγοί που θέλησαν να αποφύγουν τις ουρές στα βενζινάδικα και έκαναν υπομονή άρχισαν να μην βρίσκουν βενζίνη καθώς πολλά πρατήρια έκλεισαν για να αποφύγουν οι πρατηριούχοι να ... πουλήσουν φθηνά με βάσει το πλαφόν. Άλλοι πάλι είδαν τα φθηνά πρατήρια να ανεβάζουν τις τιμές για να εναρμονιστούν με την τιμή του πλαφόν!


Όλες οι τελευταίες εξελίξεις


Ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ι. Τέντες διαβίβασε σε όλους τους διευθύνοντες τις Εισαγγελείς εφετών του κράτους, τις ανώτατες τιμές πετρελαιοειδών προϊόντων, που καθορίστηκαν από τους συναρμόδιους υπουργούς, προκειμένου όσοι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων τις υπερβαίνουν να οδηγούνται στο αυτόφωρο.
Μετά τις πρώτες ώρες πανικού τα πρατήρια ανεφοδιάζονται κανονικά. Υπάρχει επάρκεια και η αγορά δεν κινδυνεύει να στερέψει από καύσιμα. Το 85% περίπου των πρατηρίων είναι ανοιχτά και το 15% έχουν κλείσει.
"Θα πάμε μέχρι εκεί που δεν πάει. Θα φτάσουμε μέχρι εκεί που δεν έχει φανταστεί κανείς", δήλωσε, ο Γιώργος Πασπάτης, αντιπρόεδρος του συνδέσμου νοτιοανατολικής Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών.

Ωστόσο, ο Γιώργος Τσάμος, Πρόεδρος των ιδιοκτητών βυτιοφόρων δήλωσε οτι δεν πρόκειται να παρεμποδίσουν την τροφοδοσία καυσίμων.
Εχουν παρατάξει τα οχήματά τους στη δεξιά λωρίδα της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Μεταμόρφωσης και στην Αθηνών - Κορίνθου, στα διόδια Ελευσίνας και το Χαϊδάρι, αλλά και στην παραλιακή στο ύψος Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Στη λεωφόρο Καβάλας, περίπου 400 φορτηγά παραμένουν επί τόπου, δηλώνοντας αποφασισμένοι για όλα. Οι ιδιοκτήτες φορτηγών από την επαρχία αποχώρησαν για να επιστρέψουν ξανά το πρωί της Τρίτης. «Δεν κάνουμε πίσω, αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο, θα έχουμε πόλεμο» διεμήνυσε ο πρόεδρος των ιδιοκτητών γερανών, Βασίλης Σαχινίδης.


Το πλαφόν



Η τιμή πλαφόν για τη βενζίνη των 95 οκτανίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι 1,473 ευρώ το λίτρο, ενώ για τη βενζίνη των 100 οκτανίων είναι 1,701 ευρώ το λίτρο.
Το πλαφόν διαμορφώθηκε με βάση τη μέση τιμή πώλησης της αμόλυβδης στην Αττική, προσαυξημένη κατά ορισμένα λεπτά για τα έξοδα μεταφοράς για τα νησιά και τους απομακρυσμένους νομούς.
Αναλυτικά, η ανώτατη τιμή πώλησης (πλαφόν) για Αμόλυβδη, Super Αμόλυβδη, Super και Πετρέλαιο Κίνησης, σύμφωνα με την απόφαση, έχει καθοριστεί ως εξής:


1) Ζώνη Αττικής (πλην Αργοσαρωνικού) και Θεσσαλονίκης
Ζώνη 95 - 100 - LRP - diesel


ΑΤΤΙΚΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1,473 - 1,701 - 1,561 - 1,282


Α' Ζώνη 1,496 - 1,706 - 1,566 - 1,290
Β' Ζώνη 1,545 - 1,745 - 1,605 - 1,326
Γ' Ζώνη 1,561 - 1,764 - 1,624 - 1,322


2) Α΄ Ζώνη που περιλαμβάνει τους Νομούς και περιοχές

Ν. Βοιωτίας Ν. Αρκαδίας Ν. Λάρισας Ν. Πέλλας
Ν. Φθιώτιδας Ν. Λακωνίας Ν. Καρδίτσας Ν. Ημαθίας
Ν. Φωκίδας Ν. Μεσσηνίας Ν. Τρικάλων Ν. Χαλκιδικής
Ν. Αιτ/νίας Ν. Ηλείας Ν. Πιερίας Ν. Κιλκίς
Ν. Ευρυτανίας Ν. Αχαΐας Ν. Γρεβενών Ν. Σερρών
Ν. Ευβοίας Ν. Άρτας Ν. Κοζάνης Ν. Καβάλας
Ν. Κορίνθου Ν. Πρεβέζης Ν. Καστοριάς Ν. Δράμας
Ν. Αργολίδος Ν. Μαγνησίας Ν. Φλώρινας Αργοσαρωνικός


3) Γ΄ ΖΩΝΗ που περιλαμβάνει τους νομούς:

Ν. Θεσπρωτίας Ν. Ηρακλείου Ν. Ροδόπης Ν. Λευκάδας
Ν. Ιωαννίνων Ν. Λασιθίου Ν. Έβρου Ν. Κεφαλονιάς
Ν. Χανίων Ν. Ξάνθης Ν. Κέρκυρας Ν. Ζακύνθου
Ν. Ρεθύμνης


4) Γ΄ ΖΩΝΗ που περιλαμβάνει τις κατωτέρω περιοχές με Φ.Π.Α. 16%
Ν. Δωδεκανήσου Ν. Λέσβου Ν. Χίου Ν. Σάμου
Ν. Κυκλάδων Βόρειες Σποράδες Λήμνος Θάσος
Σαμοθράκη Σκύρος


Σύμφωνα με την απόφαση, η χρονική περίοδος επιβολής του μέτρου καθορίζεται από την ημερομηνία δημοσίευσης της σχετικής απόφασης των καθ' ύλην αρμόδιων Υπουργών και για επτά ημέρες.

Πηγή: newsit