Τι λέτε κ. Βουρλούμη; Τι λέτε κ. Κοτιώνη;
Όπως όλοι γνωρίζουμε ο διαγωνισμός των 72 εκατομμυρίων ευρώ του ΟΤΕ αποτέλεσε δώρο εξ ουρανού για τη διαφημιστική αγορά, μια αγορά η οποία βλέπει να μειώνονται σταθερά οι ροές εισόδων της και να αυξάνονται οι φορολογικές της υποχρεώσεις.
Όπως όλοι γνωρίζουμε ο διαγωνισμός των 72 εκατομμυρίων ευρώ του ΟΤΕ αποτέλεσε δώρο εξ ουρανού για τη διαφημιστική αγορά, μια αγορά η οποία βλέπει να μειώνονται σταθερά οι ροές εισόδων της και να αυξάνονται οι φορολογικές της υποχρεώσεις.
Και πάλι, όμως, κάτι το οποίο θα μπορούσε να αναθερμάνει ουσιαστικά την αγορά, τώρα, όπως διαφαίνεται θα την αποτελειώσει μια και καλή. Και αυτό γιατί....το γνωστό δίδυμο των επιτυχιών επέλεξε ως ανάδοχο την διαφημιστική εταιρία η οποία έδωσε τεράστιες "επιστροφές".
Εμείς δε θα μιλήσουμε για το παράδοξο σε αυτές τις εποχές, η ίδια η διαφημιστική να έχει πελάτες και τον ΟΤΕ και την COSMOTE.
Θα κάνουμε, όμως, ένα απλό ερώτημα. Είναι δυνατόν να επιβραβεύεται μια εταιρία η οποία δίνει επιστροφές 30%(!!!), κάτι το οποίο δεν ισχύει για καμία άλλη εταιρία και επιφέρει χάος στη διαφημιστική αγορά, αλλά και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης;
Όλα αυτά συμβαίνουν για ένα απλούστατο λόγο... Τα λεφτά αυτά δεν μπορούν να υπάρχουν, εκτός και εάν κάποιος μας πείσει ότι εργάζονται χωρίς να βγάζουν κέρδος ή ακόμα και να χρηματοδοτούν τους πελάτες τους.
Όλα αυτά επιβεβαιώνουν ότι, εάν σε καιρούς κρίσης συνεχίσουμε να λειτουργούμε με μικρόνοες και οικονομικά ατελέσφορες πρακτικές τότε είναι σίγουρο ότι οδεύουμε προς την απόλυτη καταστροφή.